بياناتي
عماد حسنى
شاعر المنتدى

عماد حسنى غير متواجد حالياً

افتراضي رد: صـــــــــــــــــــــح مفـــــــــــيش

كُتب : [ 04-15-2009 - 09:38 PM ]

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sasaamad مشاهدة المشاركة
اخى الحبيب عماد حسنى شاعر المنتدى سلام ونعمة لك ولروحك الجميلة الشاعرية الرقيقة اخى الحبيب احب اعلق على مداخلتك لاترى نفسك بعينيك ولاكن ارى نفسك بعيون الاخرين فاحيانا الانسان يخدع نفسة بانة الصح والاخرين على خطأ وازاى ياشاعرنا ياكبير تقول ماحدش عارف حاجة عيب واش عرفك بما فى القلوب والعقول اخى الحبيب لقد خانتك زاكرتك فى هذة المقولة فيجب على حضرتك تقول الايجابيات والسلبيات وتعليقك وانا اسف فى ردى علية لخبط الدنيا ههههههههه وازاى ماحدش فاهم اى حاجة انت دخلت القلوب وعرفت مافيها اخى الحبيب انا اسف لمراجعتى كلامك ولاكنى من منطلق الاخوة والصداقة يجب ان اراجعك فى كلامك والا اكون منافق ومن الكومبارس الذى لااريد ان اسلكة مع جميع الاخوة والاخوات فردك بايجابية افضل من رد لانعرف مغزاة وتقبل تحياتى القلبية وبركة صلوات اسبوع الالام تكون مع روحك الجميلة اخوك عمو ايوب
عمى ايوب طبعا كلامك كله فوق راسى وانت خبرتنا اللى فى المنتدى وانا بمشاركتى دى ماقصدتش بأنى دخلت قلوب الناس ولا حاجه انا كل اللى اقصده تعليق على الشعر اللى كتباه ميسو
الشعر حلو جدا وكتير بيكتبوا فى نفس القضيه
الصداقه المزيفه والخداع والى اخره ... ما علينا انا كان قصدى ان كل واحد بيكون واثق ومتاكد ان هو اللى صح ومش بيدى اعزار لصديقه ده او للطرف التانى وكلمتى ( ان ولا حد فاهم حاجه ) انا بأكد عليها تانى لانى اقصد بيها نوعيه الناس اللى مش بتدخل القلوب ..اللى قصدتها انت حالا
انا مش اقصد الاستهانه بحد ولا ان محدش بيفهم لكنى بأكد بكلمتى دى على نوع معين دايما شايف انه هو الصح وهو المظلوم وهو اللى دايما مغلوب على امره مع انه لو دقق شويه وراجع نفسه وعقله الامور هاتختلف كتير

وعموما انا اللى اسف لو تعليقى اتفهم غلط انا طبعا مش اقصد
وكلامك يا كبير هو اللى يمشى بس انا مقصدتش التعميم فى الكلمه وقصدى وضحته ياريت اكون عرفت اوضح
واسف تانى لو مشاركتى اتفهمت غلط
وسلامى لحضرتك ولمحبتك

رد مع إقتباس