الموضوع: ساعدونى
بياناتي
غير مسجل
Guest
Love رد: ساعدونى

كُتب : [ 03-03-2009 - 12:22 AM ]

اية اخرت اللى انتوا بتعملو ؟؟ الاكليل باذن يسوع
اذا كان الجواز ... هل هو يقدر بتجوزك ؟؟؟ الحمدلله
اذا كان لا ... لية مرتبطه بيه ؟؟ الاجابة كانت اة ومرتبتة بية لانة بيحبنى ولانى احبة
هل لانه كويس ... اذا كان اه هل مفيش حد احسن منه ؟؟ نعم انة كويس وانة يحبنى واحبة وبالطبع كل منا يوجد الذى هو احسن منة
بالطبع فيه .. لية بقى انتى متمسكه بيه اوى ؟؟ لانى احبة بشدة ولانة يبحبنى بجد
واذا كان اللى انتوا بتعملو صح لية مخبين على الناس ؟؟ علشان الناس بتحرم كل حاجة حتى الحب بيحرموة وخصوصا فى مصر كل شئ محرم
سيرو في النور مادام لكم النور ؟ اكيد كنا نتمنى واحنا صبرين مع بعض لحد لما الوقت ايلى نقدر فية نعلن حبنا ونمشى فى النور
اذا كان ربنا رايدلكم الجواز هتتجوزوا ...؟ هو السؤال وهل الله هايمنع ولماذا رغم اننا اولادة واولاد كنيستة ومش بعيد عنة ولا حاجة
لية متقوليش لربنا على شهوتك وهو يحققهالك .. لية متقوللهوش يارب انا عاوزه واحد من ايديك ؟ اكيد قولت كتير بس لسة الوقت مجاش انى اتجوز
صدقيني ... ولكى الحرية في ان تختارى .. انت مقدمه على طريق مسدود ؟ انا اصدقك لانك تقول رايك لاختك
انا راى الخاص . كملى تعليمك اهتمى بمذكرتك . كونى انسانه ناجحه . وقربي اوى من ربنا
وهو يعرفك الطريق الصح حاضر بجد وميرسى ليك اوى
بس انا عايزة اقول ان اهلة يعرفة انة بيحبنى وان اهلى يعرفوا انى احبة ولكن اهلة يعرفوا اننا بنتكلم انما اهلى فلا يعرفوا
على فكرة احنا حاولنا كتير نبعد عن بعض لكن بجد مقدرناش ورجعنا تانى واكتر مرة بعدنا عن بعد مكماتش خمس ايام وكنا بنحاول نبعد لحد منرتبط ببعض وكننا سرعنا ما عدنا لبعض تانى وبجد حاولنا كتير اووووى وللاسف فشلنا فى البعد عن بعض وادمارنا واحنا بعيد
وبجد انا محتاجة ارائكم ماذا تفعل لو كنت مكانى