بياناتي
melanora
ارثوذكسي متألق

melanora غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كيف تعكنن على زوجتك؟؟

كُتب : [ 06-02-2008 - 07:24 PM ]

تعمد اسقاط اى شيئ
ماهو اكيد بعد كدة هجيب حاجة غير اللي كسرها دي هو الخسراااااان
الحلقة دى مهمة جدا واحد صحبى شافها على القناة الفضائية وقالى ان الحلقة دى هى المسلسل كلة
ومالو تقعد تحضر معاة المسلسل
0 ولو كنت بتتفرج على ماتش كورة هيبقى الموضوع اسهل 00 كل ما حد من اللاعبين من اى فريق يمسك الكورة قالها معلش ثوانى
يا سلام وما اجمل ان تبقي الحياة كلها ماتش كورة علي الاقل يريحني من الخناق وفي نفس الوقت حرقة دم جامدة اوي لو الفريق اللي بيشجعو هو خسر يا سلام يا فرحتي دي فرصتي بقي ملكش انت دعوة يا سامو اطلع منها
يراعى ترك اثار سمنة على الارض مع ترك التلاجة مفتوحة وقشر البيض فى الحوض.
لالالالالالالالا دة معفن اوي بقي عموما بردو مش مشكلة ينزل يجيب مسحوق تنظيف لدة كلو ويدفع بقي ولو ساب التلاجة مفتوحة هتبوظ وهو بردو الخسران
اتحجج بضعف الاضاءة فى البيت
كويس اهو توفير كهربا بردو
اجرى على السوبر ماركت ومحلات الحلويات واملى التلاجة شكولاتة وحلويات وجاتوهات 00
اولا الرجالة من محبي التوفير ومش هيعملو كدة ولو عملو مش مشكلة الريجيم المهم اكل الجاتوة واحرق دمةسا عتها بقي اوعدك عمرة ما هيعملها تاني ابدااااااااااا خصوصا لو صحي تاني يوم لقي الجاتوة خلصان ولا اقولك فكرة احسن اليوم اللي يجيب فية الجاتوة اعزم صحابي يخلصو علي الجاتوة كلو واقولة انا مالي يعني اقدملهم اية هههههههههه
متنساش رأيك فى طبيخها لو عاملة لحمة قول لها حلو اوووى الفراخ دى ولو طبخة بامية 00 جميلة اوى الملوخية دى حطة عليها اية ؟؟ ولو عملة كيكة قول لها انا بحب اشرب شاى مع البسكويت الحلو دة !!
ههههههههههه لالالا دة غبي بقي عموما ومالو مش عاجبة يروح يلاقيلة حتة ياكل فيها
ادخل عليها وقولها انا نازل اجيب الهدوم اللى وقعت منى فى الشارع ولو سألتك هو اية اللى وقع ؟ اذكر لها كل هدومها اللى كانت مغسولة مع فردة شراب من بتوعك علشان متبقاش مقصودة منك !
مش مشكلة بردو الهدوم تتغسل تاني لكن فكر بقي في منظرة هو وبيلم هدوم المدام من الشارع والناس رايحة جاية تتفرج علية ههههههههههه

حاول انك تروح وتيجى على المناطق المبلولة متحجج بأنك محتاج تتصل ضرورى بواحد صحبك ومرة عطشان ومرة تانية بتجيب الجرنال ومفيش مانع انك تقول انك حاسس ان التليفون هيرن كمان شوية
لالالالالالالالا من الناحية دي متقلقش خالص مش هيلحق يتمشي كتير لانها مرة والتانية هيتزحلق ورجلة تتكسر ولو اتكلم اعمل اية منظفش الارض بمسحوق ولا اية هههههههههههه ساعتها هيحرم
وانت ماسك كوبية من الاتنين وهى مكسورة واسألها فى براءة ارمى دى فين ؟؟
هيرميها فين في الزبالة طبعا بس مينساش يجيب غيرها تاني يوم
حبيبتى معلش ممكن كوبية مية علشان ضهرى بيوجعنى !!
اشرب من البحر يا حبيبي
ساعتها بقي لالالالالالالالا دة هيندم علي حياتة واليوم اللي اتولد فية
انا عدوانية اوي خلي بالك

هههههههههههههه بجد تحفة يا سامو بس بردو ان كيدهن عظيييييييييييم ومتحاولش بردو
واية رايك بقي مش مدخلاك البلد اساسا

رد مع إقتباس