الموضوع: كفايه
بياناتي
loosing my self
Guest
افتراضي رد: كفايه

كُتب : [ 07-07-2009 - 01:19 AM ]

ردودكم كلها جميله بس بصراحه أنا حاسس أنى زى ما أنا .أنا كنت قعدت كام يوم مبطل العاده فقلت أتناول بعدين فى نفس اليوم اللى أتناولت فيه و فى أقل من 24ساعه كنت رجعت للعاده تانى .أنا خلاص قربت أتجنن اذا مكنتش أتجننت فعلا أنا عارف أن الخطيه خطيه طول الوقت و أن جسمى ده هيكل ربنا طول الوقت بس كمان فى اليوم اللى أتناول فيه بصراحه أنا حاسس أنى جبت آخرى و المصيبه أنى أصلا بعمل كده و أنا مش مستمتع أصلا الموضوع بقى بالنسبه ليا مجرد عاده فعلا أو تأدية واجب .كان فى حد بيقول صوم أوكيه أنا هصوم فى اليوم اللى قلتى عليه و ربنا يسهل .و فى حد كان بيقول روح أعترف أنا على فكره أكتر حاجه مواظب عليها هيا الأعتراف لدرجه أن أب أعترافى بيصعب عليا من كتر ما أنا داوشه معايا و أنا أصلا بقوله كل حاجه بجد و مش بخبى عنه أى حاجه خالص و مش حاسس بأى تقدم .كان فى حد بيقول أن الموضوع أصلا بالنسبه ليا مشكله أختفت جوايا و تاهت معاها نفسى و أن كل اللى أنا فيه ده مجرد هروب من الواقع و أنا مقتنع بكلامك بس تقدر تقولى أزاى أعرف المشكله دى أصلا اذا كنت أنت نفسك بتقول أنها أختفت جوايا و تاهت معاها نفسى يبقى هوصلها أزاى؟ و على فكره أنا حتى الطب النفسى جربته و كل اللى عندهم شوية مضادات أكتئاب ملهاش أى لازمه لحد ما زهقت و أتخنقت بجد و مش عارف أعمل أيه فى حياتى كلها اللى بتتفتفت حبه حبه قدام عينيا و أنا بتفرج عليها