الموضوع: عاوزه حل
غير مسجل
Guest

In Love عاوزه حل

كُتب : [ 12-19-2008 - 03:09 AM ]

سلام
انا محتاجه اتكلم مع حد لانى بصراحه دايما حاسه انى وحيده ومالياش حد اتكلم معاه مع انى عندى اصحاب بس مش بعرف اتكلم معاهم لانهم عنده مشاكل كتير وانا مش بحب ادوش حد بمشاكلى بس انا بجد اتخنقت جدا وخلاص مش قادره . انا حاسه انى وحيده جدا وعندى مشاكل كتير زى عدم الثقه فى النفس وضياع الهدف اللى انا عايشه ليه حاسه انى عايزه اعقد فى مكان بعيد لوحدى لا حد يشوفنى ولا انا اشوف حد لانى الناس اذونى كتير واتاذيت كتير حتى من اصحابى يعنى انا مليانه جروح مفتكرش ان انا عندى ذكريات حلوه فى حياتى الا قليل جدا وانا فى مشكله كبيره ومش عارفه اتكلم مع اى حد حتى مع اب اعترافى كل ما اروحله يبقى عايزنى اخلص بسرعه لان عنده ناس كتير جدا جدا غيرى ومابيقوليش غير كلمه واحده صلى انا مسيطره عليا خطيه معينه ومش عارفه ابطلها مع انى مش بحس باى متعه فيها وبكرها جدا وبندم جدا لما اعملها وبزعل من نفسى جدا بس لانى قاعده طول الوقت لوحدى وماعنديش حد اكلمه او شغل اعمله فبحاول انى اشغل وقتى باى حاجه وخلاص . على فكره انا ساعات كتير جدا باحس انى بكره نفسى جدا جدا جدا وانى عايزه اعمل اى حاجه تضرها وتوجعها واقولكم على حاجه سر كبير من اسرارى اللى مسببالى كل اللى انا فيه ده انا كنت غلط زمان مع حد معين وتوبت واعترفت بالخطيه دى وربنا سامحنى عليها بس دايما حاسسه انى مش قادره انساها وانى بعذب نفسى كتير عليها وخصوصا لما باشوف الشخص ده صدفه بفتكر كل حاجه حصلت عايزه انسى ومش عارفه اتصرف ازاى وكل يوم بيعدى عليا بكره نفسى اكتر لانى بفتكر انى مش ممكن انى اتجوز ابدا ولا حتى اعيش قصة حب زى اى بنت فى الدنيا وخصوصا انى مش جميله يعنى انا تخينه اوى ودى مسببالى مشكله جامده جدا ودى حاجه من الحاجاتالكتير اللى خنقانى وخصوصا انى ضعيفة الأراده جربت كتير الرجيم ولانى بزهق بسرعه ببطل الرجيم فياريت حد يقولى اعمل ايه انا خلاص حاسه انى قربت اتجنن وانى محتاجه لدكتور نفسانى علشان يعالجنى من الأكتئاب اللى عندى ده
وعلى العموم انا اسفه انى طولت عليكم ودوشتكم بمشاكلى وشكرا لانكم اديتونى فرصه انى اتكلم ......باى

Sponsored Links