الصورة الرمزية M!SS N@NO
M!SS N@NO
ارثوذكسي برونزى
M!SS N@NO غير متواجد حالياً

Smi45 انتفاضة الخرفااااان

كُتب : [ 12-30-2008 - 06:13 PM ]

انتفاضة الخرفااااان قلل.jpg
فى اجتماع سرى للغاية للخرفان فى مكان ما

خروف 1: احنا هنفضل لحد امتى ساكتين على الى بيحصل فين دة السافحين الى اسمهم البشر كل شوية يعملوا علينا غارة ويأخدو الى يأخدو فين يعذبوهم ويدبحوهم وياكلوهم فى الاخر
خروف2:دة احنا ياجدع لو كنا اسرائلين مكنوش عملوا فين كدة
خروف3:لا عارفين ناكل ولانشتغل ولانودى العيال مدارس خاصة نضيفة
خروف4: دول خربوها لدرجةان الواد ابنى تعب روحت للتأمين الصحى قالولى خلاص شطبنا و حولنا نشاطنا وبقينا صرف صحى
خروف5:ولا طوابير البرسيم الى ملهاش نهاية والله بقالى شهر باعت العيال وامهم على حزمة برسيم ولسة مرجعوش لحد دلوقتى
خروف 1:يبقى لازم نقف وقفة خروف واحد ونحط ايدينا فى ايد بعض ونعمل انتفاضة
الخرفان كلهم فى نفس واحد الله اكبر * الله اكبر * الله اكبر
يلبس الخروف رقم واحد نضارة شمس ويبدأفى وضع الخطة
انتفاضة الخرفااااان %D8%B3%D9%8A%D8%A8%D

أحنا هدفنا تدمير السلخانة الكبرى فى ايلات وخططنا هى هنركب مركبه من ترعة المنصورية الى ترعة دمياط وبعد كدة نغطس عند الكيلو 5200 بعمق نص ملى علشان العدو ميخدش بالوا منا وبعد كدة نحط المتفجرات ونفجر المنطقة بلى فيها
الخرفان: امتى العملية ياريس؟
خروف 1: ان شاء الله بعد مسلسل سبع ونصف علشان متابعه تركبوا توك تك من رمسيس للمنصورة نتقابل هناك على بليل وياريت تتنكرو علشان محدش يأخد بالوا منكم وفعلا الخرفان اتنكرو بطريقة غير ملفتة للنظر تمام
انتفاضة الخرفااااان %D8%BA%D9%87%D9%87%D

ووصلوا فى المكان المحدد وركبوا المركبة ووصول عند الكيلو 5200 وجت مرحلة الغطس ولبس كل خروف بدلة الغطس ولسة هيعومو الخروف4: انا خايف انا مبعرفش اعوم مبعرفش اعوم خايف
خروف1:مادام انت مش راجل مجبتش الكتافات بتاعتك لية؟ لية مقلتش من الاول كنا جبنا كريم ابن اختك كان هيبقى احسن منك وارجل منك هنعمل اية دلوقتى هنعمل اية
خروف6:انا هروح مكانه....خروف 1: انت اتجنينت انت مدربتش معانا فى الطشت ومتقدرتش تغطس معانا للعمق نص ملى دة مجهود كبير عليك وممكن يعرض العملية كلها للخطر....خروف 6:"قل لن يصبنا الا ماكتب الله لنا * خروف1: ونعمه بالله يلايا رجاله
وغطسوا الابطال فى المية وحطوا المتفجرات وفجروا المكان

خروف4:يارتنى كنت معاهم يارتنى كنت معاهم
انتفاضة الخرفااااان %D8%AA7%D8%BA%D8%B97
وفى مرحلة العودة مقدرتش الخروف6 يكمل وتعب كان مربوط معاة الخروف1 القائد
الخروف1: لازم نغطس اكتر من كدة..كدة هيشوفنوا ويقبضوا علينا...خروف6: مش قادر مش قادر....وللاسف تم القبض على القائد وتم الحكم على بالاعدام شنقا وكانت اخر كلماته
freeeeeeeeeeeeeeeeeeedom
انتفاضة الخرفااااان %D9%89%D9%89%D8%A9%D
وظل يوم وفاته هو يوم للنضال الخرفانى

رد مع إقتباس
Sponsored Links