الموضوع: محكمه الحب 5
بياناتي
brokenheart
ارثوذكسي متألق

brokenheart غير متواجد حالياً

Rose رد: محكمه الحب 5

كُتب : [ 08-10-2010 - 02:48 PM ]

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mramer مشاهدة المشاركة
بعد إذنك أنا عندي سؤال محرج شوية

مش ملاحطة أنك لسة صغيرة علي الخطوبة والحب
دا أنتي لسة في ثانوي
وهل دا مش مأثر في مذكرتك
بس أرجوكي مش تضيقي من سؤالي
بس دي المخمخة بتاعتي
إيه رأيك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ههههههههههههه لا سؤال جامد ومخمخه مظبوووووطه ومش اول واحده تسالى صدقينى وانا مش متضايقه خالص يا قمر بالعكس دا كويس انك سالتى السؤال دا عشان انا كان نفسى اعرف كل الناس انا ليه وافقت انى اتخطب دلوقتى

شوفى يا ستى

انا اولا كان نفسى من زمان اوى الاقى الانسان اللى يحبنى اكتر من اى حاجه ف الدنيا ويخاف عليا ويكون حنين عليا وميلعبش بيا ولا يخدعنى طبعا الكلام دا اى بنت بتتمناه

ف انا لما قالولى ان ابن خالتى متقدملى ! انا كنت اى نعم معجبه بشخصيته بس مكنتش بحبه يعنى عادى كان حب اخوى بس لقيت جوايا راحه نفسيه انى اقعد معاه ومشش عارفه اشمعنا هو لانى جالى كتير قبل كدا اوى وانا رفضت حتى اشوفهم . . المهم ف قعدت معاه واتكلمت معاه لقيت ان فى كل حاجه انا بتمناها واكترررررر بكتير كمان صدقينى دى الحقيقه ولقيته بيحبنى جدا ف انا هحتاج ايه اكتر من كدا واللى كان باسطنى ف الموضوع اكتر انه جه رسمى قدام بابا وماما وقال انا بحبها وعاوز اخطبها يعنى اى بنت ف سنى بيحبوا وفى كتير اوى بيحبوا بس من ورا اهلهم فا انا باه حبيت اه بس رسمى عشان احبه براحتى وقدام كل الناس يبقى لازم اتخطبله وبصراحه انا كدا مرتاحه اكتر بكتير لو كنت هحب من وراهم لانى مكنتش هبقى مرتاحه ابدا واما موضوع باه انى لسه صغيره ايوه فعلا انا صغيره سننا بس هو خطيبى لو كان شايفنى صغيره عقليا مكنش اتقدملى ولا كنت انا هوافق اصلا مانا هبقى عاوزه اعيش حياتى باه وسنى مش اربط نفسى من دلوقتى ف صدقينى هو ترتيب ربنا يا قمر مش بايدى يعنى هههههههههه

رد مع إقتباس