بياناتي
الفراشة الحزينة
ارثوذكسي جديد

الفراشة الحزينة غير متواجد حالياً

افتراضي رد: مش عارف ارجع ليسوع ارجوك محتاج رايكم

كُتب : [ 07-20-2009 - 09:11 PM ]

انا مش عارفة ابدأ مع حضرتك ازاى بس بيتهيألى انك لازم تتخلص من الكمبيوتر ثانيا بدل انت عرفت غلطك وعرفت انك بتعمل خطية وانت مش راضى عنها ازاى بترجعلها تانى ومش اهم حاجة اية وضعك فى الكنيسة اهم حاجة انك تسأل نفسك لية كنت بتخدم علشان يقولو عليك انسان كويس ولا فعلا علشان محبتك للخدمة لو علشان يقولوا عليك انسان كويس ف للاسف الشيطان اتملك فيك من خلال غرورك لانك لو بتخدم وبتحب ربنا بجد مكنتش سمحت للشيطان انة يتملك على حياتك ولو علشان انت بتحب الخدمة يبقى الشيطان حب يكسر برك ويجعلك تحتقر نفسك فى داخلكوكانت تجربة اينعم سقطت لكن لاتضعف وقل لا تشمتى بى ياعدوتى لانى ان سقطت حالا اقوم وعلى فكرة انت منستش الالحان ولا حاجة بس علشان فكرة انت خاطى ومش هتقدر ترجع زى الاول مسيطرةعليك وان ربنا مش هيقبلكلكن لو تبت توبة صادقة بجد وحاولت انك ترجع وتتحدى نفسك هتستعيد حفظك للالحان مرة تانىاهم حاجة انك تحاول لاننا بناخد اكاليلنا من خلال جهادنا على الارض لاننا كلنا بالخطية ولدنا وبصراحة انا عندى كلام كتييير اقولة لحضرتك بس للاسف مش هينفع وانا اسفة انى طولت كدة بس نصيحتى انك تعترف وتتوب بجد وتبدأ انسان جديد وافتكر انة القديس العظيم موسى الاسود تقريبا مسمعتش عن حد وصل لخطيتة فخلى عندك امل ومتخليش الشيطان يكسركوربنا يبارك حياتك ويخليك احسن من الاول بس حدد هدفك واعرف انت عاوز اية وربنا معاك