الموضوع: رجاء محبه
sara0
ارثوذكسي شغال
sara0 غير متواجد حالياً

رجاء محبه

كُتب : [ 04-21-2013 - 10:50 AM ]

انا طالبه مساعدتكم مشكلتى بتبدا انى اتخطبت لواحد كان خاطب قبل كده كذا مره المشكله ان بابا اتوفى السنه دى ومتفقين على الفرح فى شهر 8 وعلشان ينفذوا كلام بابا مفيش اى تاجيل للفرح وققرروا ميعملوش اى حفلات يعنى نروح الكنيسه وبعدين على البيت انا بقا رافضه اى حاجه تتعمل دلوقتى وعايزه موضوعى يتاجل السنه دى تعلقى ببابا مش عارفه افرح خالص وهبقى معاه منافقه وكمان انا مش حاسه باى مشاعر من ناحيته مش عارفه احبه ازاى الانسان الوحيد الى بحبه كان بابا وربنا اخده منى المفروض انى مغيرش لبسى الاسود سنه كامله على بابا هو بيطلب منى انى اغيره اعمل ايه ساعدونى فى حاجات بتبين انه بيحبنى او لا اقولوكوا موقف حصل وانتوا احكموا انا خبرتى قليله فى الحياه الموقف ان طلب اخويا منه انه يكلم عمى علشان بيدا النجار فى اوضه النوم لان انا الى هعملها منفقين على كده لقيته بيقولى اخوكى كل شويه يكلمنى يقولى كلم عمو انا مش هكلم حد ااحنا اختارنا الاوضه وخلاص اخويا كلم مامته علشان تقنعه يكلم النجار لقيته بيقولى الحكايه مش لوى ذراع ومش هكلم حد الاوضه بتاعه بنتكم وعنها ما خلصت ايه رايكوا دا انسان بيحبنى مع العلم اخويا بيكلمه فى حاجه تافهه وهى مكالمه تليفون ولامصلحتى انا وهو انا عايزه رايكوا اكمل مع الانسان دا ولا لا وقولولى كمان اعمل ايه فى موضوع اللبس الى عايزنى اغيره وفرحى الى مش عايزاه دلوقتى

رد مع إقتباس
Sponsored Links