بياناتي
magdy totti
ارثوذكسي فضى

magdy totti غير متواجد حالياً

افتراضي رد: انا مع التغير ولكن ؟

كُتب : [ 02-06-2011 - 11:36 PM ]

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dody2011 مشاهدة المشاركة
موضوع جميل يا مجدي انا مع التغيير ولكن ضدالهمجية واعمال التخريب والسلب والنهب والعنف مع المواطنين... انا مع التغيير الي يخلي بلدنا احسن بلد في الدنيا مصر ام الدنيا ...اما بلنسبة للموضع رحيل الرئيس انا ضد دة..الرئيس الزعيم محمد حسني مبارك كان السبب في النصرفي 73ورفع راس كل المصريين وفضل حاكم البلد لمدة 30 سنة وحمانا من اي حروب ورافع راسنا غير اي بلد تاني شوفوا البلاد الي حوالينا كام بلد دخلت في حرب يمكن لو فكرنا هنلاقي البلاد كلها دخلت حروب او اغلبية لكن مصر بلدناوالحمد الله ربنا حفاظها من اي حروب والبركة في مين مش في الرئيس وكمان يكفي انة معملش زي غيرة وساب البلد وهرب لكن دا واجهه وطلع ورفع راسنا لتاني مرة ..وخطاب الرئيس بعدم ترشيحة المرة القادمة للرائسة لية ميرشحش نفسة تاني طول ما محافظ علينا احنا هنعوز اية تاني غير واحد يحافظ علي البلد وعلي شعبها والعيب مكنش فية العيب كان علي الشلة الي حولية وخلاص الشلة غارت ندية فرصة دا من حقة علينا ان نردلة جميل من جمايلة علينا ويفضل ريسنا وربنا يدية طولة العمر ونحفظلة كرامتة دا مهما كان ريسنا ومقامة من مقامنا وكرامتة من كرامتنا احنا عايزين نفوق وشباب مصر يفوق ويعرف ان مصر الطمع فيها كتير ....بحبك يا مصر ...بحبك يا ريسنا ...وربنا يحفظ بلدنا ويحميها ......مبارك شعبي مصر....

انا بشكرك يادودى ع المتابعة الجيدة للموضوع والمشاركة
بس ياريت ياجماعة محدش يشكر حد او يقول مين احسن ولا مش مين احسن
رجاء محبه لانذكر اشخاص با الذم او الشكر والتحيه
لااحد يعرف اية حكمه الله
ولو كان الرئيس رئيسا بمعنى الكلمه ما قامت الثورة ولا ننجرف وراء مشاعرنا

رد مع إقتباس