الموضوع: انا نعبانة
بياناتي
emmmy
ارثوذكسي ذهبي

emmmy غير متواجد حالياً

افتراضي رد: انا نعبانة

كُتب : [ 06-11-2011 - 09:02 PM ]

24 سنة !!!
طيب حلو اوى جميل يعنى مش مراهقة بصى يا حبيبتى
انتى بتقولى بتعرفية بقالك 3 سنين بيكلمك وبيسأل عنك
بس مش محدد مشاعرة تجاهك مش عارفة هو عاوز منك اية بالظبط ؟؟
تفتكرى دى يبقى انسان واضح تفتكرى دة يبقى انسان صريح
انتى معلقة نفسك بية على اى اساس اذا هو هو مش واضح معاكى انتى تاعبة نفسك على اى اساس وسؤالة ليكى فى جديد ولا - لأ
دة مناسبتة اية ؟؟
ما هو يا اما عاوزك وبكدة يصارحك يا اما مش عاوزك وملوش لازمة السؤال من اساسة لانة مش من حقة خالص
انتى بتجرى ورا سراب ومعيشة نفسك فى وهم ملوش داعى فوقى يا حبيبتى واكسبى نفسك وقلبك وراحة بالك
بصى هقولك حاجة جربيها وهتعرفى منها الحقيقة كلها
غيرى رقم تلفونك خالص ومتتكلميش معااة نهائى خالص ابدا لا فى التلفون والا النت ولا التلفون الارضى ولا حتى فى الكنيسة لو كنتوا من كنيسة واحدة لو شفتية عادى خالص امشى على طول من غير ما تبصى ناحيتة تجاهلية تماما ولو دة صعب عليكى انتى استحملى واشغلى نفسك بأى حاجة انتى بتحبيها علشان تنسية حاولى تساعدى نفسك
وهو لو بيحبك حقيقى وعاوزك هو اللى هيجرى وراكى ويدور عليكى ويدخل من الباب زى اى شاب محترم عندة مبدأ وكرامة وبيخاف على بنات الناس
لو بيتسلى او مفيش فى دماغة اى حاجة يبقى خلاص مفيش داعى تتعبى قلبك وتشغلى ذهنك بجرى ورا سراب وفناء
وعلى فكرة !!
مشاعرك دى طبيعية مش غلط ولا حاجة لكن الغلط حقيقى هو التمادى فى المشاعر لما اعرف انها مش على اساس صحح ومش لهدف صحح
ومش من الطرفين وبشكل واضج وجميل لهدف سامى
ربنا معاكى ابقى طمنينى عليكى بقى ولو فى اى حاجة مش عجبتك او مش واضحة فى كلامى قوليها وانا اوضحها لك