الصورة الرمزية روفــــا
روفــــا
ارثوذكسي متألق
روفــــا غير متواجد حالياً

Sm96 ممكن تقولى رايك فى الموقف دة

كُتب : [ 05-06-2009 - 04:57 PM ]

اولا ازيكم كلكم وحشتونى بجد فى الفترة الكبيرة اللى كنت فيها بعيد

ادخل فى الموضوع وبلاش اطول عليكم
بصوا يا اخواتى

فى موقف شوفته قدامى حصل بس غريب بجد او ممكن مكنش غريب اقرا ةتخيله كدة وقول انت رايك اية

كنت راكب فى تاكسى مع واحد صحبى كنت رايح مشوار تابع الشغل وراكبين تاكسى وبعدين فى الاشارة واقفه لقيت
بنت لبسها جميل جدا واية ملهوش حل يخلى اى حد يعاكسها واية ماشية عادى وبدلع كدة وبعدين اللى كان معايا دة شافها وبيقولى شايف البنت دى عاملة ازاى ببص كدة قولت اة حلوة سورى انا شوفت الشكل عجبنى بس لقيت حاجة بقى ان لبسها كانه موش موجود ملهوش لازمة بجد واضايقت وبعدين بتكلم انا واللى معايا بقوله موش عارف ازاى بابها ومامتها شابينها كدة بالبس دة ازاى يعنى اية بابها دة اية يعنى وصدقونى يا جماعة فجاة لقيت السواق راح كاسر الاشارة ومشى جنب البنت ووقفها ولقيته مرة واحدة كدة نزل فيها ضرب واحنا واقفين مستغربين من اللى بيعمله السواق دة وبعد الضرب دة كله ركبها التاكس وبنساله اية اللى انت عملته قال دى بنتى قعدنا ساكتين وبامانة هو دة اللى حصل والراجل لقيت راسه كدة موش قادر يرفعها فى وشنا خالص من الكلام اللى سمعه مننا مكسوف وكل شوية يضربها وهى راكبة
بامانة انا شوفت الموقف دة واستغربت من حاجة انت البنت بتنزل من غير ما ابوها بيشوفها وتلبس واللى هى عايزاه وغير دة كله لية يعنى انتى تلبسى كدة انا عايز اعرف ليه البنات تلبس اللبس اللى يخلى الواحد يبصلها ويعاكسها كمان وانا شوفت حاجة تانية بامانة غريبة ان فى بنت قبل كدة جت الدرس بتعيط علشان خاطر محدش عاكسها
صدقونى يا جماعة انا شوفت الموقف دة قدامى ومستغربه
سورى بجد لو كلامى ممكن يضايق حد مع احترامى لكل الاعضاء بس الحكاية كلها البس يعنى موش تلبسى اللبس الكجول لاء اللبسى اللبس الكجول بس موش اللبس فوق الكجول اللبس اللى جكول اللى لايق عليكى موش كل الموضة تليق عليكى
وسورى لو كلامى مضايق حد كمان مرة وموش بقول كمان يا جماعة ان البنات تلبس اللبس واسع عليها اوى ولا طووووووووووووووووويل اوى يعنى بس اللبس المعقول اللى يخليكى شيك وجميلة وجربى كدة لما تلبسى لبس عجبك ومظبوط عليكى ولا واسع اوى ولا ضيق اوى وقارنى بين اللبس اللى عجبك واللبس الكجول والموضة اوووىوشوفى انتى احسن فى اللبس بين الاتنين وصدقينى هتلاقى انتى احسن فى اللبس اللى جبك واللى موش واسع اوى ولا الضيق ولو حتى موش على الموضة هتلاقى نفسك احسن من واحدة تانية لابسة كجول اخر حاجة ولبسها وحش عليها

سورى بجد بجد على طول الموضوع وعلى كلامى لو ضايق حد
س انا حبيت اقولكم حاجة زى كدة وانتوا تقولوا رايكم

رد مع إقتباس
Sponsored Links