بياناتي
شنوده جرجس
ارثوذكسي متألق

شنوده جرجس غير متواجد حالياً

Heartcross رد: ارثوذكس مريض بالاحباط

كُتب : [ 08-03-2011 - 06:49 PM ]

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ريم الخوري مشاهدة المشاركة

الله ينور عليك اخي شنوده انا ميش اتكلم ابدا في موضوع القفل بس ثقي بربنا ثابتة انة قادر يحل بطريقتة هو ميش نحنا حيث يكون اثنان اكون في وسطهم يبقي يكون وسطينا وميش يمد ايده اشك في دي على العموم النقطة اللى ذكرتها
ودي نقطة مهمة وتاكيد لكلامك في اوقات كتير بدور على موضوعات وافكار للخدمة تطلع عيني لما اقدر انسخة مقدرش انسخة ويقولى لازم تسجل اسجل على شان اقدر انسخ تعرف ومقدرش برده انسخ الموضوع كل ما اجي انسخة تطلعي اشارة لازم تشارك بعدد مشاركات لحتى تقدر تنقل الموضوع وكمان لازم نشوفك تفاعلك بالموضوعات لتقدر تنقل اي موضوع ودي بتبقي موضوعات عادي يعني شوف لو كان في حصري يبقي شكل المحافظه على التفرد والتميز يكون شكلة ايه
دا ميش انانية بقدر ما هو تفعيل للخدمة واحداث تميز للمنتدي بطريقة تفاعلية يعود بالفايده على الكل الاعضاء والمنتدي

شكرا ليك اخي شنوده ربنا هو اللى قادر يدبر كل صالح ومتتعصبيش على شان صحتك اخي ربنا دايما موجود وهو اللى بيمد ايده بالوقت المناسب وبحسب مشيئتة وتدبيرة

اشوفكم دايما بخير وبازن الله ارجع ليكم القى الكل متبت هنا ببركة من ربنا طبعاً وحسب مشيئتة
صلواتك وبركة العدراء تكون معك وتحفظك

أختى المباركة ريم

بركة وسلام ونعمة رب المجد فلتكن معك

صدقينى وأنا كمان ثقتى فى ربنا ليس لها حدود ولكن ربنا بيساعد المجتهد علشان كده بقول أن نصلى من أجل أخونا إبراهيم لأنه الآن أنا عارف أنه الآن بيجتهد وإحنا علينا الصلاة يعنى كل واحد بيقوم بدوره كعمل إنسانى ومنتظرين العمل السمائى ... أما بالنسبة لموضوع النسخ هو ده بالضبط اللى عاوزه يتم فى منتدانا يعنى العضو يسجل يبقى تمام يقرأ موضوعات يتفاعل معنا كأعضاء كله جائز على رؤسنا من فوق لكن كما قلتى نسخ أى موضوع مهم أو حصرى يبقى لازم فيه رابط .. وعاوز أقول حاجة أنا فيه موضوع حصل معايا عدة مرات وهو لو أى أخ بعت لى رسالة خاصة وعاوز أرد عليه بأكتب الرد أولاً على الكيب وورد ثم أنقله على الموقع وعند التحميل بلاقى نافذة طلعت امامى مكتوب فيها آسف ياغالى لأن مشاركاتك لم تصل إلى 500 مشاركة برغم أن مشاركاتى الآن 488 يعنى فاضل لى 12 مشاركة وهذه ضوابط وقوانين المنتدى أنا أحترمها برغم ما تسببه لى من إحراج بمعنى لو حضرتك أرسلتى لى رسالة خاصة وأنا لم أرد عليك وعدم الرد بيكون خارج إرادتى فممكن تصفينى بقلة الذوق ده طبعاً لو أنت ناسية قوانين هذه النقطة وأنا هنا طبعاً مش بأتكلم على ريم بالخصوص أنا بأتكلم عامة .. طيب وإذا كان الأعضاء بيتم التعامل معهم بهذا الإنضباط كان بالأولى الضوابط تكون أقوى مع الغير مسجلين وكذلك للمسجلين والذين يريدون النسخ لوضعها فى منتديات أخرى .

عموماً أنا بأشكرك جداً على إهتمامك وردك وغيرتك على المنتدى وبجد أنا سعيد جداً بهذا الرد ربنا يبارك حياتك وبإذن المسيح وببركة أم النور المنتدى قائم ولن يغلق أبداً

رد مع إقتباس