بياناتي
Hanyking
ارثوذكسي صانع

Hanyking غير متواجد حالياً

رد: هل يستحق منتدى ارثوذكس كل هذا ؟قول رايك بصراحه

كُتب : [ 06-15-2009 - 01:57 AM ]

اولا احب اشكرك يا نونا على موضوعك الجميل دة بجد انتى مواضيعك كلها تحفة واجمل ما فى الموضوع بصراحة انك اديتى لكل عضو حق انه يدخل يقول رايه بصراحة وانا هاتكلم بمنتهى منتهى الصراحة يمكن انا بقالى فترة مش كبيرة فى المنتدى بس دة رايى شخصى ليا ياريت الكل يتقبله واهو يا ستى هاجاوبك عالاسئلة بمنتهى الصدق خدى عندك اهو

هل يستحق منا هذا المنتدى كل هذا الوقت الذي نقضيه فيه؟بصراحة انا شايف انى فيه ناس كتير فعلا مدمنين ارثوزوكس وانا مش عارف ايه السبب هو منتدى كويس وهايل جدا وكل حاجة بس مش لدرجة انى وقتى كله يبقا فيه لانى ميرضيش ربنا اسيب حالى ومصلحى علشان اقعد فى المنتدى طول الوقت بالنسبة ليا انا شايف انه المنتدى حلو بس ميستحقش من وقتى اكتر من ساعة او ساعتين يوميا بالكتير وقت فراغى وشغلى اهم من اى حاجة فى الدنيا لانى دة مستقبلى .
ماذا استفدت من دخولك الى المنتدى ؟ .يعنى منكرش استفدت حاجات كتير اتعرفت على ناس كويسة بحبهم جدا زى ميكى مثلا شخصية كويسة جدا والمنتدى كان سبب انى اعرفه دة غير طبعا ناس كتير باحب اتكلم معاهم من خلال الشات او المنتدى نفسه .
ماهو أقترااااحك؟ . يعنى اقترحاتى انى المنتدى يحاول يخلى الاعضاء الجدد يندمجوا فى نشاطات المنتدى وياريت يكون فيه كل الانشطة علشان كل واحد يلاقى نفسه فى الحاجة اللى بيحبها .
ماهو السلبي؟ . بصراحة ومن غير ما حد يزعل منى فيه مشاكل وحوارات بتحصل على اسباب تافهة لا تذكر بحس انى فيه ناس بحالات ساعة كويسين وساعة باحس حوارات اطفال بجد الاقى ناس مثلا تزعل من هزار شخص مع انى الشخص نفسه ممكن متقابلين هزاره قبل كدا بس اهو بتطلب زعل عالفاضى والمليان وصدقينى بيبقى الزعل من رد مثلا فى موضوع يعنى حاجات تافهة جدا مش تزعل حد .

وماهو الايجابي ؟ .لا بصراحة الايجابية موجود فى كل الاقسام .يكفى مواضيع استاذ ايمن بجد كلها حكمة وايجابية

ما امنياتك لهذا المنتدى الرائع و الجميل ؟ .انه الادارة والاعضاء والمشرفين يحاولوا يخلوا المنتدى دايما رائع وجميل ودة من خلال المحبة فى التعامل واحترام البعض وانى اى عضو جديد لازم يلمس دة علشان الاعضاء الجدد كلما زادو بيبقا دليل على نجاح المنتدى واى منتدى ناجح اللى بياكد نجاحه مش العدد الاعضاء الموجود اليوم لا الاعداد اللى هتبقا موجودة بكرة

اي قسم فيه يعجبك اكثر واي فيهم لا يعجبك ؟ ولماذا ؟ .بصراحة انا كان بيعجبنى القسم الفرفشة والضحك بس بطلت اخش عليه علشان الموضوع انزله بقا يعتمد بعضها باسبوع قولت وعلى ايه بلاها ضحك مش عايز انزل مواضيع حاليا القسم اللى بيعجبنى الادبى طبعا فيه بجد ناس بتكتب حلو جدا وصندوق مناقشة الاعضاء دووول القسمين اللى باخش عليهم علطول

لنشارك معآ لصالح منتدانا ليكون الافضل دومآ
.ميرسى ليكى يا نونا عالموضوع دة ويارب رايى ميكونش زعل او ضايق حد بس انا قولت اللى حاسه بمنتهى الامانة وربنا يباركك ويعوض تعبك ويفرح قلبك دايما يا نونا
[/quote]

رد مع إقتباس