الموضوع: محكمه الحب
بياناتي
nermos1982
ارثوذكسي ذهبي

nermos1982 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: محكمه الحب

كُتب : [ 07-13-2010 - 07:20 PM ]

موش عارف يا نيرمين

واضح ان اصدقائك موش عايزين يحرجوكى

ربنا يخليهم ليا يارب مش زى ناس . واخد بالك انت ياحج حسين؟

لكن الكلام ده مالوش اساس فى المحاكمه

جاوبى على الاسئله وبدون تهرب ولا اجابات دبلوماسيه
عايز اجابات قاطعه

معيش سكينة

س : امتى نيرمين حست انها وجدت الانسان اللى بتتمناه ولكن بعد فترة لم يكن هو ما تتمنيه

ممممممممممممممم مش عارفة

س : فاكرة امتى كانت اول قصه حب عيشتيها وازاى انتهت

مكنش حب كان مجرد اعجاب وانتهى علشان مكنش ينفع اعلق نفسى بحد ممكن مكنش فى باله اصلا

س : عايز اعرف ليه دايما بحس فى كتاباتك بانك لاقيتى الحبيب
وفجأه تتكلمى عن الهجر والبعد والغدر

يمكن علشان ساعات الواحد بيفتكر انه لقى الانسان اللى بيتمناه وفجاة يضيع من بين ايديه . وده شفته حواليا كتير. او يمكن علشان ساعات الواحد بيوهم نفسه بحب وفجاة يفوق من الوهم ده
بس متقلقش من هنا ورايح مش هاتكلم عن الغدر . ممكن اتكلم عن البعد لكن الغدر لا خلاص

س : لو حسيتى ان فيه انسان بيحيك وانتى عقلك وقلبك مع انسان اخر يا ترى هاتقدرى تواجهيه ولا هاتعملى ايه

هابينله بتصرفاتى . يعنى هو مدام بيحبنى هايبان ده فى كلامه معايا فهاحاول من خلال ردودى وكلامى ابينله ان مفيش من ناحيتى ليه حاجة

س: امتى نيرمين بتبكى وامتى بتضحك

ببكى اوى لما بحس ان اقرب الناس ليا بعدوا عنى . عدت عليا الفترة دى وبجد كانت الدنيا سودا بالنسبة لى بس تقدر تقول كده خلاص اتعودت . لقيت الكل ماشى بمبدا اللى يبيعك بيعه وانا حاولت معاهم كتير واتكلمت كتير فمش لاقية حاجة تانى ممكن اعملها . وببكى كمان لما احس بالظلم
بضحك بقى لا ببقى قاعدة مع اصحابى فى ساعة صفا كده او فى رحلة ولما بشوف حد عزيز عليا فرحان ومبسوط ساعتها بضحك بجد من قلبى

كفايه عليكى دول لغايه ما افوق وارجع لك

هو انت كل ده ومكنتش فايق؟ حسبى الله ونعم الوكيل فيك يا فخرى

اه نسيت قررت المحكمه استمرار حبسك لمده اربعه ايام على زمه التحقيق ويراعى التجديد فى الميعاد

تجديد مين ؟ ده انا مصدقت ان خلاص الافراج قرب. عاااااااااااااااااااااااا ااااااا
وبعدين متقلقش انا مكهربة الموضوع .اللى يقرب بقى هو الجانى على نفسه

رد مع إقتباس