الموضوع: دى مشكلة حياتى
بياناتي
غير مسجل
Guest
افتراضي رد: دى مشكلة حياتى

كُتب : [ 06-14-2009 - 02:47 AM ]

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غير مسجل مشاهدة المشاركة
لكن انا متهمة منة انى مش بحبة لانى قدرت ابعد عنة مع انى دايما بدور علية وبحاول اعرف اى خبر عنة لانة بجد واحشنى اوووووووووووى لكن كل مابشوف اهلى بفوق على ان ا الحقيقة تقتل اكتر يعنى لو قربت من حبيبى هقتلة وهموت معاة لانة هيحس احساس صعب اووووى هيحس انة عاجز مش قادر يعملى حاجة......وبجد اتهامة ليا مش قادرة استحملة لانة اتهام بيدمرنى.. بس احساسى بذنب ناحيتة اكبر.. كان ممكن ابعدة عنى من البداية بس صدقونى غصب عنى لان انسانة قلبها رقيق وحبيت بجد اول مرة بحياتى.....ارجوكم قلولى اعمل اية ارجوكم ساعدونى لانى فعلا بغرق ونفسى اموت واسيب العالم دة كلة.........

انا اسفة اذا كنت بجد تقلت عليكم بس انا لازلت متهمة منة انى نسيتة بسهولة وانى بعتة ومش دى الحقيقة وربنا علمان انا بصليلة قد اية وخايفة بجد علية...........بس انا حقيقى مخنوقة اوووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو وى وبتمنى الموووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو ووووت لانى بجد كرهت حياتى وخايفة اعمل حاجة فى نفسى.......ارجوكم ساعدونى خلاص مش قادرة وصدقونى بصلى انا مش بعيدة لكن شايفة الدنيا سودة لانى حاسة بالمة ومش فى ايدى اعمل حاجة........