الصورة الرمزية يارب قف بجانبى
يارب قف بجانبى
استطيع كل شئ في المسيح الذي يقويني
يارب قف بجانبى غير متواجد حالياً

عتاب وتامل الي الله

كُتب : [ 04-03-2011 - 09:23 PM ]

عتاب وتامل الي الله
هل اعتب عليك يارب ام اتامل عملك فيا؟
لم يكفيني كل ماتعملهوا علي شاني لم يكفيني معجزاتك فيا ولا رحمتك الواسعه اتامل فيك يارب اتامل في حبك وحنانك الي معلهمش حدود اتامل في صبرك عليا طول السنين اخطا فيك يارب وانت متحملني اغضبك وانت راضي عني ورضاك عني مش بالكلام ولكن بالافعال فانا قبل دخولي الامتحان ادعي اليك يارب قويني يارب افتح ذهني وبصيرتي ضع يدك قبل يدي يارب فقلاقي عملك يارب اتامل يارب في حبك ليا علي قد منا خاطئ ومليان بالشرور بتحبني وبتعطف عليا طيب ازاي يارب انا شرير يقولك لا انت ابني ابن الملك مش ممكن يكون شرير ممكن يكون شقي شويه ولكن مش شرير عجيب يارب اعمالك الي انت بتعملها معايا بس عجيب اقوي اعمالي الي بعملها معاك كل الحب داه يارب وسماحت قلبك لكن انا قلبي مش زي قلبك رغم ان انا بزعلك كتير وبغضبك لكن انت بتقبلني بالحب والعطاء لكن انا بزعل منك يارب مجرد طلبه انا طلبتها منك وصبرت عليا شويه او اجلتهالي لوقتها المناسب اقول علي طول لنفسي انا مش عارف ربنا ليه مش سال فيا انا مش عارف ربنا اكيد مبيحبنيش وابطل اصوم واصلي واقول ربنا زعلان مني وانا كمان زعلان منوا وفي العجيب ان انتي تجيلي يارب وتصلحيني وتحيلني حقيقي يارب اتامل فيك وفي حبك ليا ........

رد مع إقتباس
Sponsored Links