الموضوع: ارجوكم ساعدونى
بياناتي
goneer
ارثوذكسي مكافح

goneer غير متواجد حالياً

افتراضي رد: ارجوكم ساعدونى

كُتب : [ 04-01-2009 - 01:30 AM ]

حبيبتى انا متشكرة ليكى اووووووووووى انك جاوبتى ع اسئلتى وياريت توسعى فكرك معايا وتبصى لقدام مش تحت رجليكى يعنى للمستقبل
أولا: انا كنت متوقعة اجاباتك كلها لانى انا بحضر ماجستير فى علم النفس يعنى عندى خلفية مش بطالة وانشاء الله اقدر اساعدك بس ارجوكى تردى عليا وتكونى متابعانى
ثانيا: اختك ياحبيبتى كان لازم تقدم تنازل بعد 6 سنين فراق لان احنا معندناش طلاق يعنى حياتها كانت صعبة اووووووى وهى حاسة انها لامحصلة سما ولاارض ويمكن مكنتش مبينة علشانكم لان فى هرمونات فسيولوجية بتكون مؤثرة عليها وساعات بتدخل اختك فى اعراض الاكتئاب وانت متعرفيش.
ثالثا: لو فى بينهم اولاد فمن مصلحتهم مستقبلا رجوع ابوهم وامهم لبعض لان الناس مش هترحمهم لما يكبروا لاننا فى مجتمع يعشق القيل والقال وتاليف الموضوعات التى تسئ لناس ابرياء.
ولو مفيش اولاد صدقينى يبقى موقفها اصعب لان الاحتياج للامومة احساس صعب اوووووووووووووووووووووووى واكيد انت فاهمة النقطة دى واكيد بتتمنى تكونى أم
رابعا: انت قولتى انك مرتبطة عن حب طب انت تطمنى منين ان الانسان ال انت مرتبطة بية بعد الجواز متكتشفيش فية عيوب وممكن يكون زى جوز اختك لان الاقنعة كتير والحب بيعمى العقل.
خامسا: من فضلك حطى نفسك مكان اختك بشكل واقعى من عقل وقلب وكل المشاكل ال انا قلتلك ان اختك بتتعرضلها
سادسا: اهل جوزها حلهم انك تصليلها كتير اووووووى ان ربنا يرحمها ويهديهم عليها وساعديها انها تقرب من ربنا بشكل قوى وانو يكون الاول خطوتة قبل خطوتها.
هستنى رايك فى كلامى واى اعتراض ومناقشة ولو ليكى وجهة نظر تانية قولهالى ومتقلقيش احساسك دة طبيعى جدااااااااااااااااااااااا اااااا لانك خايفة عليها وبتحبيها ساعات الام بتقسى ع بنتها علشان بتحبها وعيزاها احسن الكل...............