الصورة الرمزية Rss
Rss
ارثوذكسي ذهبي
Rss غير متواجد حالياً

Computer احدث معجزة للبابا شنودة النهاردا بتاريخ 24 / 3 / 2012 . . .

كُتب : [ 03-24-2012 - 02:20 PM ]

احدث معجزة للبابا شنودة النهاردا 538001_3974080302870

انا م.أ.ص , انا من الغردقة و عندى 20 سنة , و كنت زعلان اوى عشان مش هشوف قداسة البابا فى التلفزيون فى صلاة العيد زى كل سنه عشان اتعودت ع ده من وانا صغير والعيد مش يبقى عيد غير لما اشوف البابا ع التلفزيون وهو بيصلى قداس العيد وبيعمل تمثلية القيامة ببقى مبسوط اوى , المهم قولت هطلع برا فى اي سايبر او كافية انزل قداس عيد القيامة من اليوتيوب ع اللاب وليله العيد اشغل القداس واتفرج عليه كله زى ما اتعودت . ف اول امبارح طلعت لقيت مساحته كبيرة حوالى 300 ميجا وطبعا ده مع سرعة النت اللى فى الكافيه هياخد حوالى 4 ساعات ف لما لقيت كدة كنسلت التحميل قبل ما يبدأ واضايقت وروحت ,. امبارح قولت هروح مكان تانى عشان انزله ويارب يكون النت اسرع بقى , رحت ولقيت النت ابطئ رحت كنسلت عن 1% و روحت وانا زعلان , نمت و صحيت النهاردا عادى وبفتح اللاب , اتفاجئت فى مكان الداونلودز ان القداس كامل بمساحته الكاملة للبابا شنودة الثالث قداس عيد القيامة سنه 2011 اللى كنت عاوزه , وده من رابع المستحيلات ان القداس ينزل اصلاا . ده انا كنسلت التحميل من 1% وقفلت اللاب ومشيت يبقى ازاى نزل ! , شكرا يا رب وشكرا للبابا شنودة اللى مش رضى يحرمنى من انى اتفرج ع قداس العيد بتاعه زى ماتعودت . . رجاء محبة من كل البيدجات او كل اللى يقرا المعجزة انه ينشرها عنده عشان الكل يشوفها ويمجدوا اسم ربنا , شكرا واسف انى طولت عليكم . . .

مواضيع منقولة من مواقع اخرى بخدمة Rss

رد مع إقتباس
Sponsored Links