الموضوع: مشكلة خادم
بياناتي
cutegirl
ارثوذكسي جديد

cutegirl غير متواجد حالياً

افتراضي رد: مشكلة خادم

كُتب : [ 06-09-2009 - 12:14 AM ]

سلام ونعمه أنا قريت كويس جداً المشكله أنا جديده علي المنتدي ويمكن دي أول مشكله شفتها أول ما عيني نزلت علي المنتدي مع أحترامي للجميع أنا معاكي أني ممكن يكون في خدام زي ما بتقولي مش عايزينك تخدمي ويكون عدو الخير هو الي داخل في دماغهم وفي كتير وأنا قبلت كده ومعاكي حق لكن بالنسبة للمنطقه العشوائيه أنا مع أحترامي وبأكد علي النقطه دي وبعمل أستوب ليكي لأني كلامك مش هزنلي للحظه أني ممكن يكون أنتي بس ألي بتخدمي في كنيسه كويسه ورجعتي علي كنيسه في منطقه عشوائيه أنتي أكيد كنتي بنت بتخدمي في كنيستك وشكلك دلوقتي متجوزه ودا بيتك الي انتي عايشه في في العشوائيات مع أحترامي ما معني كلمة عشوائيات وأنتي أصلاً عايشه فيها وكل الخدام كانوا زيك وأتجوزوا وجم العشوائيات يعني أنا سكنه في مكان كويس وبخدم في كنيسه عاليا جداًبس بفضل أني خدمتي تبقي في الأماكن المحتاجه ودي بتبقي مع أحترامي للجميع أقل بكتير من العشوائيات ألي أنتي بتتكلمي عليها ومفيش خدام بيخدم ويوقول أنا بخدم فين بقي أنكار الذات وبعدين أنتي بتتكلمي علي مشكلة صحابك مالهم بأني انتي كنتي بتخدمي في كنيسة العذراء بالزيتون علي فكرة أنا الكنيسة دي أعرفها وبخدم فيها وعدو الخير برده موجود وفي خدام مش بيحبوا بعضهم برده في الكنيسة الي بتقولي عليها مشكلتك أنتي ألي عملها وبلاش تظلمي ناس لأني ممكن يكونوا جيني من مناطق أحسن وأحلي بكتير من الزيتون والمنطقة العشوائية مينفعش تظلمي منطقه لأني فيها ناس محترمين أكتر من أي حد وأسلوبهم