الموضوع: محكمه الحب 4
بياناتي
emmmy
ارثوذكسي ذهبي

emmmy غير متواجد حالياً

افتراضي رد: محكمه الحب 4

كُتب : [ 07-31-2010 - 08:52 PM ]

[QUOTE=brokenheart;707747]ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه لولولولوى اخيرااااااااا ايمى دا انا هظبطك يا بيييييييييييييضه يا كميله انتىىىىىىىىىى

السؤال الاول ... هل تكوين شعرك او تصففينه او تسشوريييييينه عند الكوافير ؟؟ ههههههههههههههههه لالا بهزر طبعااا نتكلم بجد ... انتى بتحبى ف قصه حب ؟؟؟؟

لا صدقينى قليل جدا لما بعمل شعرى فى الخلاط لو فى مناسبة حد قريب منى جدا ممكن غير كدة لا ههههههههههه

تعملى ايه لو كنتى حبيتى حد قبل كدا من اول نظره وبعدين مرت السنين وانتى على طول فاكراه بس كنتى فاقده الامل انك تشوفيه وبعدين اتخطبتى وبتحبى خطيبك بس بعدها الصدفه جت وشوفتيه .. وحسيتى غصب عنك بالاحساس اللى حسيتيه اول مره .. تعملى ايه ؟؟ يعنى تفتكرى انك كدا مش بتحبى خطيبك بجد ؟؟؟؟؟

انا لا اعترف بالحب من اول نظرة دة خالص يعنى اية حب من اول نظرة ازاى يعنى الفكرة بعيدة كل البعد عنى وعمرى ما جربتها الحب مشاعر جميلة يا بوركين متبادلة من الطرفين بتكبر شوية بشوية وفى النور قدام ربنا وقدام الكنيسة والاهل بيجى ىبعد ما تعارف وارتياح للطرفين وانا وافقت على شخص انة يبقى خطيبى مستحيل افكر فى غيرة ولا لحظة ابدا

لو حد جرحك جرح صعب ممكن تسامحيه بسهوله ولا صعب اوى؟؟؟

على حسب نوع العلاقة بصراحة ودرجة المحبة
وبعدين اقولك حاجة بجد انا لو حد زعلنى وكان زعلة كبير جدا وعمل مهما عمل بس جة صالحنى فى ساعتها بنسى كل حاجة ولا كان حاجة حصلت لان بحس انة خايف على زعلى وبيحافظ على الحب والمودة بينى وبينة لكن لو حد زعلنى زعل بسيط جدا واستكتر انة يتعاتب ويجى يصالح او حتى يشرح وجهة نظرة وسابنى بحس ان مشاعرى ملهاش اى اعتبار عندة خالص ومش مهم عندة ازعل او لا بيبقى استهانة بالمشاعر ودة انا بتجنبة خالص

بصى كفايه كدا على ما امخمخلك شويه

لية هو انتى ناوية ترجعى تانى لا كفاية حررررام عليكى
ههههههههههههههههه

رد مع إقتباس