الصورة الرمزية مجدى حشمت
مجدى حشمت
ارثوذكسي شغال
مجدى حشمت غير متواجد حالياً

افتراضي اول معجزةللشهيد ابانوب كمال

كُتب : [ 02-25-2010 - 10:04 AM ]

معجزةللشهيد ابانوب كمال ab.gif
الحقيقه النهارده هاحكى لكم عن معجزه كبيره جدا عملها معايا الشهيد ابانوب الجديد وده الاسم اللى سميتوه لحبيبى ابانوب اللى استشهد فى نجع حمادى
وعلى فكره انا من اول ما شوفت صورته من اول يوم حبيته زى ابنى ربنا يعزى اهله
المهم انا هنا فى امريكا عندى رسترونت والايكونوميك مش كويس وصعب اوى والمبيعات قليله اوى وطبعا هنا ده صعب اوى علشان الالتزامات اللى بالالاف اللى لازم تدفع كل شهر
المهم امبارح السبت لغاية الساعه 12 ونص ماكانش فيه ولا كاستومر والمفروض عندنا ان من قبل الساعه 11 ييجى كاستومرز علشان ده اسمه الانش تايم وهو ده اهم وقت ممكن نعمل فيه مبيعات
فتحت الايميل ده وشوفت صورة حبيبى ابانوب وبصيت عليه اوى انا ومراتى وقلت لها شايفه كان جميل ازاى يابخته دلوقتى هو شهيد واخد اكاليل عند ربنا وكلمته فى الصوره وقلت له يا ابانوب الجديد ياصعيدى ياشهيد الرب القدوس ياقديس اشفع فينا علشان ربنا يرزقنا وفعلا يدوبك قلت الكلمتين دول ولاقيت الكاستومرز جاهم وحققنا فى اليوم ده اكبر ايراد حصل خلال شهرين تقريبا
ياه صحيح شهداء نجع حمادى دول قديسين وطلبت منه هو واخواته اللى استشهدوا معاه يتشفعوا فينا ويطلبوا عنا قدام ربنا
على فكره انا بحبهم كلهم بس ابانوب عندى حاجه تانى خالص مش عارف ليه من اول ماشوفت صورته من اول يوم حبيته اوى
ربنا يعزى كل الاهالى اللى اولادهم استشهدوا ويابختهم استحقوا يموتوا على اسم المسيح واهلهم بقى ليهم شفعاء كبار اوى عند ربنا

اذكرونى فى صلواتكم ارجوكم انا محتاجها اوى

+++++++

كاتب هذه القصه اخ اسمه مجدي خليل عايش في امريكا
وهذه القصه حصلت في يوم السبت الموافق 6/2/ 2010

منقوووووول

رد مع إقتباس
Sponsored Links