بياناتي
megomagamego
ارثوذكسي بداء يشتغل

megomagamego غير متواجد حالياً

افتراضي رد: محتاجة صلواتكم ليا

كُتب : [ 04-23-2009 - 10:36 AM ]

للأسف غلط إسمعي صوت ربنا
إنتي بتقولي إنك صليتي كتير جداً ورفعتي الموضوع لربنا
ربنا رد عليكي من خلال أب إعترافك والظروف اللي مش مناسبة وأهلك اللي هيرفضوا لماذا الإعتراض إذاً !!!!!!!
أنا شايف إن رأي أب إعترافك صح وإنك تبعدي عن الموضوع ده لأن ربنا شايلك شخص مناسب لما الظروف تتحسن وتلاقي أب إعترافك وافق وأهلك كمان وساعتها ربنا هيكون فرحان بيكي لأنك بنتة اللي نفذت مشيئتة
أنا عارف ومجرب إن اللي بيحب بيبقي صعب جداً يسمع كلام اللي يقولة " لأ " وييحب أوي اللي يقوله " ok " لكن سامحيني
ملحوظة :
هو الشخص اللي بتحبية لسه فاضل له 3 سنوات علشان يخلص دراسته يعني في سنة أولي جامعة مثلاً يعني لسة خارج من ثانوية عامة !!!!!!!! وبعد 3 سنوات ( دا لو نجح علي طول ) هيتخرج وممكن يدخل الجيش ، والجيش سنه كمان وبعدين يبدأ من الصفر ويشتغل ويكون نفسه في 4 أو 5 سنوات علي الأقل علشان يقدر يعمل حاجة في ظل الظروف الصعبة للمعيشة وكمان لازم يكون في ال5 سنوات بيأخذ مرتب مش أقل من 1500 جم علشان يحوش منهم مبلغ 1000 جم يبقي في السنة 12000 جم وفي 5 سنوات 60000 جم ممكن تجاوبيني علي الأسئلة التالية :
1 . حضرتك ساعتها هيكون عندك كام سنة ؟
2 . تضمني منين إن الحب اللي بينكم هيستمر عدد ( 3 + 1 + 5 ) = 9 سنوات ؟
3 . تضمني منين إن أهله هيوافقوا بيكي بعد مرور 9 سنوات إنتظار ومش هيقولوا خد واحدة صغيرة ؟
4 . تضمني منين إنه مش ممكن يحب زميلته الجميلة اللي هيقابلها في شغله الجديد ؟
5 . 60000 جم بعد 9 سنوات هيجيبوا شقة ؟ هيجيبوا عفش ؟ هيجيبوا أجهزة ؟

أنا آسف إني كلامي ده جامد وهيضايقك وآسف كمان إني طولت عليكي جداً جداً جداً لكن أنا حاولت أركن قلبي شوية وأفكر معاكي بعقلي ، وهو ده اللي حاول أب إعترافك يوضحهولك
أرجوكي فكري بعقلك
وربنا معاكي
ماجد