غير مسجل
Guest

انا عضوة في المنتدي

كُتب : [ 10-08-2009 - 03:09 PM ]

هاي انا بجد محتاجة اتكلم لاني بجد تعبانة انا من اعضاء المنتدي بس حابة اني مقولش انا مين

انا عندي 20 سنة من صغري وانا عندي اصحاب زي اي حد يعني اصحاب في المدرسة وفي الدروس وفي الجامعة بس المشكلة اني بالنسبة ليهم مش حد اساسي يعني محدش يسال عليا ولا حتي بيتصلوا بيا يسالوا عليا لو غبت ... مش بيتكلموا معايا زي ما بتكلم معاهم لما بكون متضايقة ... دايما انا حد مش مهتمين بيه ... دايما يقولولي اني طيبة اوي وتقريبا بسبب الطيبة دي معرفش هما مش حابيني ولا ايه ... شخصيتي مش قوية يعني مش بحب ازعلهم ولا اعمل حاجة تضايقهم ... ولما دخلت الجامعة بقي عندي صاحبة انتيم اه بتحكيلي علي كل حاجة بس دايما تتنرفز عليا وتحرجني قدام اصحابنا مش بتراعي مشاعري خالص ولما نتخاصم انا اللي اصالحها واخر مرة لما اتنرفزت عليا زعلت وخاصمتها وبقالنا شهر ونص محاولتش تصالحني ( ده بالنسبة لاصحابي )

اما بالنسبة للحب ... انا عمري ما نجحت في حب حبيت كتير حتي لما ارتبطت عاطفيا في الجامعة وقعدت سنة مرتبطة متوفقتش وسيبنا بعض ... مش بيجيلي عرسان زي البنات مع اني الحمدلله مش وحشة واخلاقي كويسة وتعليمي عالي

انا بجد حاسة اني لوحدي وده مش احساس دي حقيقة معرفش ليه الناس متجهلاني نفسي احس اني انسانة زيهم يحبوني زي ما بحبهم ... لما بفكر انا بعمل معاهم ايه وحش بلاقي اني مش بعمل حاجة تزعلهم لدرجة اني ساعات اجي علي نفسي في حاجات كتير عشانهم

ليه كده ... ليه الناس مش بتحبوني ... ليه انا دايما لوحد ... ليه لما بزعل مش بلاقي اللي يواسيني ويمسح دموعي زي كل الناس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Sponsored Links