الصورة الرمزية la tristeza y el dolor
la tristeza y el dolor
SHEHAB
la tristeza y el dolor غير متواجد حالياً

Heartcross يــارب غـيـرنــــــــــى

كُتب : [ 11-01-2009 - 06:39 PM ]

اشكرك يا يسوع , اشكرك على حياتى , اشكرك على نفسى على صحتى على اسرتى على بيتى واكلى و شربى , على تعليمى و وضعى , على شخصيتى و علاقاتى , اشكرك على كل شىء .

سامحنى يا يسوع , سامحنى على اخطائى , سامحنى على ذلاتى , على ضعفى و خيانتى ليك , سامحنى انى بعتك و اشتريت الشر , سامحنى انى نسيتك و افتركت الأثم , سامحنى على كل لحظه شريره فى حياتى , سامحنى على كل لحظه معشتهالكش .

احفظنى يا رب نجينى من كل شر , باركنى يا يسوع علشان انا شرير اوى , بجرى ورا الشر كل لحظه , بستنى فرص ابيعك فيها يا يسوع و بدل ما الفرص ديه تيجيلى وانا اهرب منها ليك لا دا انا الى بروحلها و بستناها , قدس حواسى متخليهاش تشوف الخطيه فى كل حاجه ولا تفكر فى الشر فى كل عمل , بارك يا رب احلامى , احلامى بقت كلها شر و طلبات مش بتقدس اسمك , كلها طلبات غنى و مركز و عالم , مفيش مره طلبت انى اقربلك ولا اراعيك فى تصرفاتى , بارك يا رب لسانى الى ما بيصدق سيره الشر تيجى احكمه يا رب و اربطه و سيطر عليه .

ربى انا ماليش غيرك فى حياتى و معنديش حد اتكلم معاه غيرك , محدش هيشبعنى و يسعدنى ابدا يارب غيرك , علمنى ابيع كل الى معايا و اقبل حبك ليا و اقبل ارادتك بفرح ,,,,,,,,,

ربى يسوع احفظنى جوا قلبك انا هناك هبقى مبسوط .

رد مع إقتباس
Sponsored Links