الصورة الرمزية minabobos
minabobos
ارثوذكسي ذهبي
minabobos غير متواجد حالياً

ازاى تحرق دم اى بنت ؟

كُتب : [ 10-03-2007 - 09:24 PM ]

اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسألك انت عامل ايه ازى احوالك ؟ ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟
ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة ترد و تقول شىء طبيعى

لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه!!

لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصص لها و متنح و لما تسألك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها.......

لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت حسنى بالظبط.

لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسألك عن رايك فى شكلها قولها هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!! )

لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30 بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة!!!!!

لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك.....

لو نفسك تمشى مع بنت عندك فى الكليه و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) ..... هتنادى عليك........ - وائل .... ممكن لو سمحت...... - بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده...... طبعا و شها هيبقى احمررررررر لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق.... و فأجاة روح كلمها عادى وقولها كنتى عايزه ايه و لا كأن حاجة حصلت...... هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....

- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........ و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين انا جى قبل الانسه ا (طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده)

لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية طبعا اتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا!!!!!!

- لو انت مصاحب بنت جادعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضرت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى .... امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما سقطت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ...... مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس عليا !!!!!!!!

لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟ قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!!!!

- لو كنت ماشى مع بنت سامرة وكانت لابسة فستان احمر و قاليتلك دلعنى.... قولها : يا فحم مولع..!!!

- لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!

لو بتسألك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها هايدى و شقرة) رد
و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها ساره!!!!!!!

لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك كانت محفظتى هتفضل مليانة .

ازاى تحرق 36_2_33.gifازاى تحرق 36_2_8.gifازاى تحرق 36_4_5.gifازاى تحرق kata.gif

رد مع إقتباس
Sponsored Links