الموضوع: انا تعباااان
بياناتي
goneer
ارثوذكسي مكافح

goneer غير متواجد حالياً

افتراضي رد: انا تعباااان

كُتب : [ 03-29-2009 - 12:24 AM ]

استاذ سمير / انا كبداية انا اتفق تماما مع استاذى القدير ايمن اذا كان كلامك صحيح 100% وانك فعلا بتعامل موظفينك بشكل متساهل وبتجامل منك لهم .
ولكن اختلف مع الاراء التى سبقتنى تماما فى حالة اذا كانت وجهة نظرى صح وهى من خلال قرأتى لأرائك فى حوار من الاعماق انك شخص ردودك تحمل اكتر من معنى تتفهم ع حسب الشخص ال قدامك بمعنى انك ممكن تقول جملة انت حاسس انك بتجاملها وفى نفس الوقت بتفهمها غلطها لكن الشخص ال قصادك يستقبلها بشكل كتير فى قسوة وتعسف وتهديد .
انا افضل انك تفكر جيدا فى طريقة اسلوبك فى التعامل مع الاخرين وتعرف انت بتستخدم اى اسلوب ، اصل بصراحة مش معقول مفيش حد نهائى من موظفينك بيراعى ربنا فى شغلة اكيد فى شئ غلط ومن التقدم الاول الى التأخر المفاجئ دة شئ مش طبيعى .
اتمنى كمان انك تكون صريح معانا اكتر من كدة علشان نقدر فعلا نساعدك ولكل مشكلة فى الكون لها حل مهما كانت صعبة اكيد فى مخرج بس لازم الصراحة التامة مع النفس ومواجهة نقاط الضعف.
يمكن يكون سنى صغير بالنسبة لك لكن خبرتى من شغلى ومن شغل عائلتى الحر اكبر بكتير من سنى علشان كدة انا بقولك رأى بوضوح وتذكر اخى انى فى البداية انا وضعت فرضين لمعرفتك لانى لست اعرفك انت تعرف نفسك اكتر.
اسفة لانى طولت عليك صلى لاجلى