غير مسجل
Guest

افتراضي محتاجة مساعدة ارجوكم بس من حد عنده خبرة

كُتب : [ 06-24-2009 - 05:28 AM ]

انا محتاجة مساعدة وياريت القيها عندكم انا بنت عمرى 18 وعندى مشكلة كبيرة اووووووووووووووى انا شايفة انها كبيرة لانى مش عارفة احلها لوحدى ومش عارفة اصارح حد بيها هو انى بصراحة انا كتير بحلم بيوم فرحى بس مش هى ديه المشكلة المشكلة انى بحلم بالتفاصيل الجنسية اللى بتحصل داخل الزواج وساعات بحلم بيها وانا صاحية او وانا نايمة بس انا مش بحلم بشخص معين هو اللى هتجوزه وده لانى مش مرتبطة اصلا وانا مش عارفة هل ديه عادة سرية ولا لأ مش تعتبر عادة سرية وفى حاجة كمان انا بتشدنى اوى المناظر المثيرة سواء فى التليفزيون من افلام اجنبى او من على النت من صور وكمان للاسف انا بتمادى فى المشاهدة وبعد فترة من المشاهدة بقول ايه اللى انا بعمله ده واروح اقفل اللى بتفرج عليه علطول واندم انى عملت كده وساعات بقوم اصلى او اقعد مع ربنا واعتزرله بس للاسف بترجع ريما لعادتها القديمة وبجد انا مش عارفة اعمل ايه وفى حاجة انا نسيت اقولها انا ساعات وانا بتفرج على الحاجات دى بتحصلى زى تشنجات فى جسمى وجسمى كله بيتربط فى بعض ونا اسفة انى طولت عليكم بس محتاجة الرد بسرعة لانى بجد محتارة اووى وكل ما أبطل اعمل كده او اتفرج على اى حاجة وحشة بستمر فترة وبرجع تانى ارجوكم محتاجة مساعدة من شخص عنده خبره..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Sponsored Links