الصورة الرمزية Michael_Sabry
Michael_Sabry
Al MaJeCk
Michael_Sabry غير متواجد حالياً

Busted Red حاجات عن النت عايز اعرفها صح ولا غلط

كُتب : [ 06-12-2009 - 11:07 PM ]

هااى ونعمه
اخباركم ايه يا جماعه معلش سامحونى مش بدخل النت كتير بس ده لانى حصلى شويه مشاكل وضربات وره بعض خالونى اكره نفسى المهم كنت عايز اخد رائيكم فى حاجه

انا ملاحظ ان اى اتنين بيرتبطو ببعض عن حب اوك بيحبو بعض وكل حاجه بس فى حاجه فى البنت اكتشفتها

اه احنا متفقين ان البنت بتحب بس بارضه اخطر حاجه فيها دماغها وتفكيرها

ياعنى ممكن البنت تبيع حب عمرها لاى سبب هى شايفاه انه مقنع والواقع بيقول كده

مثلا جالها عريس جاهز فتقول فى موخها انا اسيب حبيبى اها انا بحبه بس الحب مش هيعيشنى سعيده وكده كده اكيد الولد ده هينسيهولى والحب هييجى مع العشره بعد الجواز واليغيظك هنا بقى انها تتلكك للولد على اى حاجه عشان تبرر للناس انها مظلومه وانها مش هتقدر تستحمل قال ايه عشان اسباب مش مقنعه اصلا وياحرام الولد الكان بيحبها يعيش فى احزانه وهى تنساه فى يومين

وفى حاجه تانى انا شايف ان البنت المفروض لو بتحب واحد تتحدى بيه الناس لكن فى بنات بيقولو انا مش ممكن اقف قدام عيلتى والمشكله ان الولد مش بيكون فيه عيب مادى او شكلى او عائلى مثلا بيدرس وهى مش قادره تصبر لغايت مايخلص دراسه طيب يابنت الحلال وافقتى انك ترتبطى بيه ليه من الاول لما انتى شايفه انك لو جالك حد مستعد دلوقتى هتسيبيه وفى الاخر تقولى مش عايزه ازعلى بابا وماما ومش بس كده ده انتى كمان تقولى للولد انا موافقه على كلام عيلتى وهما عارفين مصلحتى طيب ياحجه الواد ده زمبه ايه وفين راحت الوعود الكانت مابينكم وانا عومرى ماهسيبك واموت من غيرك وماعرفش ايه ده كل الكلام الحلو قولتوه امال فين بقى الافعال

بصو يا شباب انا لاحظت ان البنات بيتكلمو حلو اوى ويحسسوسك انهم هيموتو من غيرك بس وقت الفعل اكتر ناس تبيع هما دول وده عن تجربه جامده ومش معايا بس لكن مع ناس كتير اعرفهم

تقريبا انا شايف ان البنت مالهاش امان ومره تبقى كويسه وبتحب لكن لما بتفكر ممكن تدوس على قلبها ومشاعرها عشان تكسب هى

صح ولا غلط ؟؟؟؟

رد مع إقتباس
Sponsored Links