الموضوع: ممكن اقول حاجة
بياناتي
emmmy
ارثوذكسي ذهبي

emmmy غير متواجد حالياً

افتراضي رد: ممكن اقول حاجة

كُتب : [ 08-24-2009 - 11:16 PM ]

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة narmar مشاهدة المشاركة
[size=3][b]ههههههههههههه براحة طيب
وبعدين من ناحية الغرق متقلقيش انا وصلت لعمق المحيط والسمك اتلم عليا كمان
وبعدين مش نفوس طاهره هو لما حد يعمل موقف يبوظ حياة حد بالكامل لمصلحتة الشخصية وتقوليلي عيون طاهره؟ لا طبعا دة المفروض انه بيمثل اسم ربنا يعني المفروض يبقي علي الاقل يحترم الناس ويخلي خدمتة اولا بعد كدة مصالحة الشخصية ...
[/b]

[color="darkred"]
السمك اتلم عليك ولسة عايش معقول
طيب بص هقولك على حاجة كويسة انا علشان اكون صادقة معاك هو لازم الاب يكون قدوة فعلا ومثال المسيح
الكلام دة انا بقولة انفسى قبل منك
بص علشان انا وانت مندخلشى للعمق والسمك يتلم علينا احنا نفتكر دايما انهم بشر وتحت الالم زينا بالظبط ومنطلبشى منهم يبقوا ملايكة على الارض علشان يعجبونا وبقدر الامكان احاول استمتع بالحاجات الكويسة واخد منهم الحاجات الكويسة اما السلبيات هنصلى من اجلها
وزى ما فى اباء مش على المستوى المطلوب فى بردوا اباء كويسين لا وانت نستاهل نحل سيور حذائهم
فى اباء اخوة الرب وصدقنى بيتعبوا جدا
انا اشكر مبتبقاش عندهم الروحانية العالية اللى احنا بندور عليها بس بينفعوا فى خدمات عملية وادرية ومطالب محبتك على المشاركة جدا واشكر فليسوف على اتضاعة اللى خلانى افكر فى الموضوع بطريقة تانية خالص
يا ريت انت كمان تغير تفكيرك ارجوك وتبص للامور من كل الجوانب بلاش تركز على نقط الضعف بس الرب يباركك اذكرنى فى صلاتك

[/siz
e]
بص يا معلم أولا : الخدمة انا مجمعتش انا بقولك نسبة كبيرة مش الكل ,
ثانياً : المشاكل مش هرد عليك فيها عشان مكتبش 40 او 50 صفحة دة حوار تاني خالص ,
ثالثاً : حكاية تأمين مستقبل اولادهم دي ههههههه انت جيت علي وتر من اوتار اللي خلتني اقول كدة
مفيش مشاكل انه يأمن مستقبل ولادة محدش عارض لكن هل علي حساب حد تاني ؟ هل علي حساب الناس ؟! دة اللي بتكلم فية ...
رابعاً ههههههههههههههههه ضحكتني اوي بحكاية انه من الكنيسة للبيت دي هههههه
اول حاجة فيها : هو اللي اختار دة بمزاجة محدش ضربة علي ايدة يبقي يستحمل
تاني شئ فيها مين قالك انهم مبيروحوش مصايف ؟! ؟؟؟ متفتيش يا معلم بمزاجك ولو تحب اجبلك صورة واحد فيهم في البحر

أولا : مقولتلكش لازم تكون هدومة مقطعة متاخدش الكلام بمزاجك يا خويا
ثانياً : يا زكي انت مقرتش كويس يبقي تعد ساكت متقولش كلام وخلاص لان باقي كلامك دليل علي انك مش فاهم اي حاجة في اي حاجة
ثالثاً : انت عارفني انا اكتر واحد في الدنيا يكرة الحشرية , لكن دي مسمهاش حشرية يا استاذ
ميجيش مثلا واحد في الحكومة يعمل حاجة غلط والناس تقول دة غلط وانت تيجي تقولي انت مالك ولا انت حشري , وارجع اقول تاني مش علي الكل اكيد ...

[/color]

رد مع إقتباس