الموضوع: ممكن اقول حاجة
بياناتي
Narmar
ارثوذكسي ذهبي

Narmar غير متواجد حالياً

افتراضي رد: ممكن اقول حاجة

كُتب : [ 08-25-2009 - 02:32 AM ]

اقتباس
السمك اتلم عليك ولسة عايش معقول
طيب بص هقولك على حاجة كويسة انا علشان اكون صادقة معاك هو لازم الاب يكون قدوة فعلا ومثال المسيح
الكلام دة انا بقولة انفسى قبل منك
بص علشان انا وانت مندخلشى للعمق والسمك يتلم علينا احنا نفتكر دايما انهم بشر وتحت الالم زينا بالظبط ومنطلبشى منهم يبقوا ملايكة على الارض علشان يعجبونا وبقدر الامكان احاول استمتع بالحاجات الكويسة واخد منهم الحاجات الكويسة اما السلبيات هنصلى من اجلها
وزى ما فى اباء مش على المستوى المطلوب فى بردوا اباء كويسين لا وانت نستاهل نحل سيور حذائهم
فى اباء اخوة الرب وصدقنى بيتعبوا جدا
انا اشكر مبتبقاش عندهم الروحانية العالية اللى احنا بندور عليها بس بينفعوا فى خدمات عملية وادرية ومطالب محبتك على المشاركة جدا واشكر فليسوف على اتضاعة اللى خلانى افكر فى الموضوع بطريقة تانية خالص
يا ريت انت كمان تغير تفكيرك ارجوك وتبص للامور من كل الجوانب بلاش تركز على نقط الضعف بس الرب يباركك اذكرنى فى صلاتك

انا لو مش بصيت للموضوع بكل الجوانب مكنتش رديت علي الموضوع اصلا ,
لكن انا مش اقصد التدخل في الحياة الشخصية بالمعني المفهوم لانة دة دخل شخصي ملناش دعوة بية انشالله يكون حرامي برضة مش لينا دعوة لكن بتكلم انه بيعمل حاجة تودي لحاجة تانية عشان مصلحتة هي دي النقطة المصلحة الشخصية , مثلا لو في مشكلة تتعارض مع مصلحتة الشخصية او الذاتية بيفضل المصلحة عن المشكلة وهكذا وفي امثلة كتيرة حصلت من النوعية دي طبعا مينفعش تتذكر علي الهوا كدة ههههههه بس اكيد ناس كتير مجربين وناس كتير عارفين ,
واحنا كلنا متفقين علي ان في ناس فيهم جمال جداً جداً لكن في النصف الاخر , المشوش

رد مع إقتباس