بياناتي
روفــــا
ارثوذكسي متألق

روفــــا غير متواجد حالياً

افتراضي رد: الصداقه بين الولد والبنت

كُتب : [ 04-30-2008 - 04:39 PM ]

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جوسى مشاهدة المشاركة
امممممممممممممممممممممممم م

مش عارفه
بس انا عن نفسى مقدرش اخد ولد صديق لانى مش كل اللى جوايا هقدر احكيهوله ف حاجات خصوصيه اوى

بصراحه يعنى
اولا شكرا على ردك ومرورك الجميل دة
ثانيا انتى متقدريش تحكى للولد اللى ممكن تحكيه للبنت علشان انتوا بنات زى بعض وفاهمين بعض ماشى ودية حاجة كويسة
بس ممكن تكلمى مع الولد وتخليه صديقك ويخليكى صديقته واخته قبل دة كله علشان فى حاجات كتيرة ممكن البنت تتعرض فيها وميفدهاش غير الولد اللى هى واثقة فيه موش قصدى على الخناقات لاء انا قصدى فى مواقف كتيرة ممكن من غير زعل ولو زعلتى ميكنش قصدى بس انا حبيت اقول على حاجة بسيطة وصغيرة موش اكتر
ممكن البنت لابسة حاجة تخلى الشباب يكلموها ويعكسوها وممكن انتى وصحبتك موش شايفين فيها حاجة بس هو زى السباب اللى بيكلموا ولو بيخاف عليكى هيقولك ان اللبس دة فى حاجة غلط او ملفت وعلى فكرة الحكاية دى حصلت معايا ومرة قولت لصحبتى ان لبسك ملفت شوية راحت مروحة وغيرت وجت بحاجة كويسة ومحدش اتكلم معها

انما حكاية الخناقات دى الولاد مبيكلموش لية؟؟؟؟؟؟؟ علشان البنت بيتكلم على طول من قبل ما تتعاكس وتاخد حقها والولد مبيلحقش ياخد فرصة ولما يقول كلمة اللى بيعاكس يبصلة ميقدرش يتكلم معاه خايف من اللى معاه يعنى كانه ماشى مع بودى جارد ولما يجى يرد على البنت يبص للولد اللى معاها يعنى انتى شايفة انه لما يجى يتكلم يتكلم مع اللى واقف معاكى موش بيبصلك خليه يقول اى كلمة لو حتى كلمة ازيك موش وحشة ياستى كانه بيتريق على اللى بيعكسه الله يكون فى عون الشباب

اسف لو طولت عليكى ومتزعليش ولو زعلتى ابقى قوليلى بجد وموش هزعل

رد مع إقتباس