الموضوع: كباريه
بياناتي
G.a.L.a.x.y
ارثوذكسي متقدم

G.a.L.a.x.y غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كباريه

كُتب : [ 08-12-2008 - 02:56 AM ]

ايه الكلام دة يااخ كيرو ميصحش حضرتك عممت على كل البنات بالكنيسه ياريت تاخد بالك وتقول البعض الا يقرا موضوعك وهو مش فاهم هيعتقد ان كل البنات المسيحيات كدة او على الاقل لحظه الافراح وكمان حضرتك عممت كل الافراح ياريتك تقول فى بعض الافقراح لاحظت كدة وان كلامك صح وبردة ببعض الناس وبعض الافراح ياريتك بدل ما تشخط وتنطر والكلام هنا لا يودى ولا يجيب ياريتك ترفع صلاه من اجل هذه النفقوس الا مشبتحترم قدسيه مكان الله

وشكرا الك للموضوع واسفه لو كلامى يدايق بس انا اتنرفزت جدااااا
ونصيحه منى على كلمتك انك بطلت تروح الكنيسه بسبب كدة
اسمحلى بدون زعل
دة دى حجه منك
لانك بلا عزر ايها الانسان
وانت مالك بالناس الا فى الكنيسه ما تخليك بحالك احضر القداس والاجتماع بكل هدوء وامشى
ولا تنظر لاحد لا نظرة حلوة ولا وحشه لو كنت بيجد حابب تدخل بيت الله بدون ما تنجس عينك على حد تعبيرك

وصدقنى يااخى من وجهه نظرى ان الا برة الكنيسه العن من الا جوة الكنيسه حضرتك بالغت بالتعبير وشبهتها بالتناول بعدها الواحد يعمل زنى

الاحتشام بالمسيحيه مطلوب وواجب ومتحتم ولكن بطريقتك متهيقلى محدش هيسمعك بل اى شخص بيعمل كدة ويقرا كلامك هيعاند اكتر ويبقى حضرتك بدل ما باسلوب رقيق تجذب النفوس وتفهمهم غلطهم يبقى حضرتك خسرت النفوس

لا يااخى او اختى مابعرف انت كتير غلطان ياريت تراجع كلامك

وبدل الشخط والنطر على النت ياريتك تصلى من اجلهم واذهب لبيت ربنا ومتعملهمش حجتك

انا كمان قريت ردود تستفز اى شخص وخصوصا الاخ نادر انا مشفاهمه رد حضرتك لو واحد مسلم دخل وقراه هيقول ان المسيحيات غير محترمات وانهم هما الا محترمكات لان الحجاب سترهم وبه عفه وطهارة يااخى انت بتقول كلام مش بتفهمه مفيش حاجه اسمها مسابقه للتعرى عيب الكلام دة بجد تقوله على بنات مسيحيات مهما بلغن من لبسهن صلى من اجلهن بدل ما تقول كلام ميصحش عليهم وتتهمهم بانهم بيتعروا والاخرون بيغطوا بجد عيب الكلام دة وميصحش يتناقش فى منتديات كبيرة زى دى لانها بتسئ لسمعه البنات المسيحيات لانكم عمالين تعمموا
وكمان كلمه منى العفه هى عفه االقلب وطهارته

الرب يباركك
واسفه مرة تانى
الرب معاك

رد مع إقتباس