الموضوع: مش تصدق
بياناتي
emmmy
ارثوذكسي ذهبي

emmmy غير متواجد حالياً

افتراضي رد: مش تصدق

كُتب : [ 08-25-2011 - 09:07 PM ]

مين الرد الاول دة انا ؟
اومال بتتكلم بصفة المذكر لية ؟
واية الاجزاء اللى اتحذفت دى يا ترى ؟
عزيزى صاحب المشكلة لماذا كل هذا الغضب انا لم اصفك بأى شى مما قلتة ولما اقل انك شحات او غيرة من تعبيراتك التى استخدمتها او حتى احساسك على الاطلاق
وحضرتك وضعت الموضوع علشان تسمع الاراء مش لمجرد كلمة تعزية والا كنت اكتفيت بوضع الموضوع فى قسم طلبات الصلاة زى ما عملت - يبقى كان المفروض يبقى عندك صدر رحب عن كدة واستعداد كامل لأى مواجهة معاك
ومع ذلك انا اسفة صدقنى مقصدتش اجرحك خالص بالعكس انا حبيت احطك قدام حقيقة غايبة عنك من سحابة غضبك والمك مش عاوزاك تزعل من الكنيسة وعاوزاك تفهم ان طلبك صعب جدا جدا
وصدقنى يعلم ربنا الحل دة هيكون لية سلبيات على حياة اولادك فيما بعد لما يعرفوا هما واصحابهم بموضوع مساعدة الكنيسة انا كان كل قصدى بلاش تتاطى رأس ولادك من غير ما تقصد بلاش تخليهم يحسوا بزعلك من الاباء علشان ميتعلموش التمرد والعصيان برغم ان دى مش صفاتك بس هيكون دة رد فعلهم هما فيما بعد لانى عندى نماذج زى دى فى الخدمة وبشوفها صدقنى
لكن لما يحسوا ان كل حاجة وكل خير عايشين فية من تعب ابوهم دة يرفع راسهم ويزيدهم صلابة اتخطى ازمتك بمعونة ربنا وبالصبر ومساعدة الكنيسة متبقاش بالطريقة دى
وعموما دة رايئ اللى حضرتك وضعت موضوعك مخصوص علشان تسمعة حسب ما فهمت
لك انك تقبلة او ترفضة يا افندم براحتك انا لم افرض عليك شئ اطلاقا نهائى ولم اقصد اى تجريح من اى نوع
هى مواجهة انفسنا احيانا بتبقى صعبة شوية فعلا - مش مشكلة
ولو كل هدفك هو كلمة التعزية خلاص اعتبرنى مقولتش حاجة
وربنا يعينك - اسفة مرة تانية