بياناتي
كراكيب
ارثوذكسي بارع

كراكيب غير متواجد حالياً

افتراضي رد: رملة ابونا يسي بتشفي ولا بتمرض

كُتب : [ 07-23-2009 - 03:54 AM ]

• [quote=انا الباشا;539628]اولا مش هشكرك يا كراكيب على موضوعك ده ( انا مش مستني من حضرتك شكر بس عامة حضرتك مشكور انك رديت )
لكن هلومك على اسلوبك فى كلامك انت ومرمر
  • وياريت بعد كدا تختاروا كلام كويس واسلوب يليق بقديسى الله ابونا يسى (انا لم اتعدي حدودي وانا اعلم جيدا محبتي لابونا يسي ولكنك متعصب ولذا تري الامور بعين ضيقة )
  • تعرفوا ايه انتوا عن ابونا يسى ولا رمله ابونا يسى ( اعرف كل شيء عن ابونا يسي واعرف ان هذه الرمال تشفي وانا ذكرت ده في ردودي خليك امين واقرا كل الردود وانت تعرف )
  • معنى كلامكم ده ان كل المعجزات اللى بتحصل دى وهو والناس بتوهم نفسها بحاجات مش حصلت ( ده اللي وصل لحضرتك وانت حر في فهمك الخاطيء انا لم اقل هذا واتحداك اذا اثبت انني تطاولت علي احد القديسين او المعجزات بالعكس انا دافعت ورديت علي راي اخونا سعد راجع الرد برده )
انا هرد عليكم لانى شوفت بعينى وقدامى الكلام اللى بتقولوا عليه تخاريف وخرفات
  • والبساطة اللي انت ذكرتها عن الناس دي بساطة خاطئة انهم يسيبوا القداس وربنا اللي هو رب ابونا يسي ويقعدوا برة علي الرملة فدي بساطة تودي في داهية لانهم ممكن ينسوا ربنا ويالهوا ابونا يسي ميخائيل
  • ربنا يمتعك بصلوات ابونا يسي وينور افكارك
  • شكرا مرة اخري وارجو التواصل في الحوار
  • انا مقصدش المعجزات بكلمة خرافات لو فعلا حابب تفهم مقصدي خش موضوعي اشياء نرفضها داخل البيعة جـ 5