الموضوع: كفايه
loosing my self
Guest

افتراضي كفايه

كُتب : [ 06-25-2009 - 04:33 AM ]

أنا كتبت قبل كده فى المنتدى هنا نفس الموضوع القديم الجديدو كنت بتكلم عن العاده السريه مكن تبقوا ترجعوا للموضوع ده عشان تفهمونى أكترأنا بجد بلف فى دواير مقفوله و بغرق فى دوامه مش عارف أطلع منها مبقتش عارف أبتدى منين و لا الغلط أصلا فين لأنى مش لاقى أى حاجه فى حياتى صح و كل ما أفتكر أن موضوع معين هو سبب مشاكلى ألاقى فى ميت ألف حاجه تانى يعنى مثلا أقول أن العاده هى السبب فى اللى أنا فيه فأبطلها شويه و ألاقى مفيش أى حاجه أتغيرت و حياتى بايظه زى ما هيا و شويه أقول يبقى أكيد الكليه و أنى منفض للمذاكره و بسقط و كده فأذاكر و تيجى الأمتحانات و أرجع لنفس الخوف و القلق و التوتر و المزاوله اللى بتضيعنى أكتر ما أنا ضايع خلقه مع أنى مش عارف أصلا أنا خايف من أيه أو على أيه لأنى خلاص مبقاش عندى حاجه تانى أخسرها بعد ما خسرت روحيا و صحيا و نفسيا و سنين بتضيع فى الكليه و أصحاب كليه ببعد عنهم برضه بسبب سقوطى أنا كل ده مش فارق معايا أصلا و تخلص الأمتحانات و أرجع تانى للنت و التلفزيون اللى أنا أصلا بقيت معرفش أستعملهم غير فى الغلط فطبيعى أنى أرجع للعاده تانى كالعاده و تفضل كل حاجه زى ما هيا أنا خلاص بقيت هاين على نفسى و حتى نفسى مستعد أخسرها بس أنا دايما بقول ربنا لما بكلمه أنا لو هونت على نفسى أكيد مش ههون عليك و مهما خسرت حتى نفسى فأنت الوحيد اللى أنا مش عايز أخسره بس أنا بحس أنى ببعد عنه أكتر لأنى عمال أجرح فيه بقلب ميت مع أنى الحاجه الوحيده اللى عمرى ما فقدت و لا هفقد الثقه فيه طول عمرى هيا أنه بيحبنى و بيموت فيا و كل ما بغلط أكتر هو بيسامح أكتر بس أا نفسى أدوق الحب ده و أحسه و أعيشه بجد.ياريت تردوا عليا عشان أنا مش عارف أعمل أيه بجد

التعديل الأخير تم بواسطة aymonded ; 06-26-2009 الساعة 02:02 PM
Sponsored Links