بياناتي
رويس
ارثوذكسي بارع

رويس غير متواجد حالياً

افتراضي رد: فيلم الدارما والسيرة الذاتية [ أنشودة برناديت ] The Song Of Bernadette 1943 DvDRi

كُتب : [ 01-21-2011 - 03:32 PM ]

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maryhanna4800 مشاهدة المشاركة
الحقيقة الاخ كيرو كان ادانى احدث رابط لبرنامج real player و نزلته و هو ده اللى جربت عليه الفيلمين و كمان عندى برنامجvlc media player
و الصوت ما فيش مع العلم ان فيلم موسى اشتغل و صورته جميلة جدا و الصوت ايضا
معلش لى رجاء علشان ده حصل معايا فى فيلمين يا ريت تتجرب النسخ الاول لان التحميل بياخد ساعات كتير خصوصا زى فيلم موسى ده اربع اجزاء و اخذ ساعات طويلة لكن نشكر ربنا انه طلع حلو و المشكلة انهم مضغوطين يعنى مش ها يتفك الا لما ينزل كله كامل
اشكرك على تعبك و ربنا يبارك خدمتك

اوك حاضر أختي العزيزة
والخطأ تقريباً راجع ان تكويد الفيلم قبل التحويل كان Divx وليس من النوع المجاني والأشهر XviD
فأنا هاعمل رفع لنسخة فيلم أنشودة
برناديت ولكن هايكون في الترجمة يحمل اسم موقع أخر انا بحط فيه شغلي برضوا
وباذن المسيح الحكاية دي مش هاتتكر تاني وانا عارف ان التحميل صعب، بس بأمانة ربنا الموضوع يستاهل لان الترجمة جميلة وواضحة والصوت والجودة بتاعة الصورة كويسة فبيبقي دافع حلو اننا نمتلك افلام من النادر وجودها في النت او المكتبات المسيحية بالجودة والترجمة دي
بخصوص تجربة الافلام قبل الرفع أعدك انها مش هاتحصل تاني بأذن المسيح
سيتم رفع الفيلم اليوم وسأجربه بنفسي وبعد ذلك سارسل لك الروابط اختي الغالي وسارسلها لمشرف القسم لتعديل الروابط
بخصوص فيلم أختبار ستيفن لا أظن اني سأستطيع حل المشكلة الأن لعدم توافر نسخ وروابط متعدده له في النت

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiro0oalex مشاهدة المشاركة

جارى معرفه الخطأ وحله فورا

الخطا في الـ incoding بتاع النسخة الاساسية اللي هي ذات الـ 1.34 جيجا لانه من النوع DivX

رد مع إقتباس