تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

المنتدى العام المنتدى العام خاص بالمواضيع التى ليست لها تصنيف

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

فية اية يا اعضاء ارثوزكس

مش عارف ابتدى منين او ازا ى بس انا متعود اللى بحسة بقولة حتى لو كان يجرح بس مش بعتبر ان بجرح اللى بكلمة لان اللى بيحب حد لما بيزعل

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
الصورة الرمزية نبيل نصيف جرجس
نبيل نصيف جرجس
ارثوذكسي فضى
نبيل نصيف جرجس غير متواجد حالياً

Heartcross فية اية يا اعضاء ارثوزكس

كُتب : [ 05-22-2009 - 08:31 PM ]

مش عارف ابتدى منين او ازا ى
بس انا متعود اللى بحسة بقولة
حتى لو كان يجرح بس مش بعتبر ان بجرح اللى بكلمة لان اللى بيحب حد لما بيزعل منة بيعاتبة
صراحة كدة ملاحظ شوية حاجات مضايقانى وكنت صابر بس حسيت انها زادت عن حدها :

*بحس ان معظم الاعضاء اهملت الاقسام الروحية .مع ان دا اهمية المنتدى الاولى .
*بحس بردة فى الردود ان معظم الاعضاء بقى ردودها على الناس اللى تعرفها هقولكم على حاجة ومحدش يزعل منى انا بقيت ارد على الموضوعات اللى هية ردودها صفر وفيما فوق يعنى محدش يزعل منى لو مش رديت على حد احب اقرا مواضيعة بس لينا اخوات جداد معانا ولازم نشجعهم مش احنا اللى هنمسك الزمام كلنا اخوات ولازم نعرف اكتر ونتعلم اكتر .اكيد كلة فاهمنى طبعا وعارف انا اقصد اية كويس
*احب اقول حاجة صغيرة اللى بيحب حد عمرة ما بيزعل منة حتى لو اية اقولك لية حب المسيح اللى جواة مش تحب الشخص لزاتة بكدة هتوصل لحب المسيح يسكن جواك وحواليك.
*بجد مش عارف اقول اية ولا اية بس عايز كل الاعضاء تفوق شوية
المنتدى مش مظهرة ولا شهرة المنتدى خدمة اعطى فى الخفاء لا تعرف شمالك ما تفعل يمينك الخدمة هى تشجيع صغار النفوس فى الساعة السادسة يوم الجمعة العظيمة فى الصلوات اظن ان فية ويلات للى بيقول على المر حلو والحلو مر او على النور ظلمة او الظلمة نور مش حد يزعل منى بس ارجو تقبل كلامى بصدر كلة محبة لان هزا اساس حياتنا ان نحيا فى محبة تحت صليب ربنا يسوع ليس من اجل الشهرة ولا المجد ........
*يمكن تكون فكرة البرامج جميلة اوى بس بحس ان كل واحد بقى عايز يستقل ببرنامج لوحدة عشان يبقى معروف ومشهور
مش عارف هية اراء مش اكتر بس مش عارف اقول اية
بتمنى من الهى يسوع ان يعطى نعمة للجميع وان تقبلوا كلامى بكل حب ولا يعتبر احد ان كلامى موجهة الية بصورة شخصية انى احبكم والله يعلم بما داخل القلوب والكلى ارجو من الهى ان يسامح ضعفنا ويجعلنا نخدم اسمة القدوس بكل حب وتواضع وبكل بزل
اخوكم نبيل

رد مع إقتباس
Sponsored Links