تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

معجزات القديسين والقديسات معجزات القديسيين والشهداء التى حدثة معك او مع اخريين

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

أبونا عبد المسيح النقلوني ( الأنبا بولا)

القصة دي حصلت معايا بس أنا مش عارف لو هي معجزة ياريت أسمع رأيكو: ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ يوم 4/9/2009 توفي والدي و بعد الدفنة روحت بيتي نمت تاني يوم صحيت الفجر و

اضافة رد

joviani
ارثوذكسي جديد
joviani غير متواجد حالياً

افتراضي أبونا عبد المسيح النقلوني ( الأنبا بولا)

كُتب : [ 10-17-2009 - 02:11 AM ]

القصة دي حصلت معايا بس أنا مش عارف لو هي معجزة ياريت أسمع رأيكو:
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
يوم 4/9/2009 توفي والدي و بعد الدفنة روحت بيتي نمت تاني يوم صحيت الفجر و كنت متضايق قمت قعدت علي النت و أنا بدور في المنتديات لقيت فيديو لظهر أبونا عبد المسيح النقلوني (الأنبا بولا) يوم نياحته فوق قلاية و هو لابس أبيض.بصراحة الفيديو كان من بعيد و مش واضح ، و لأني أنسان شكاك فكرت أنه ممكن يكون مش هو القديس و أنه ممكن يكون أي حد لابس أبيض طلع فوق علشان يعرف يتفرج علي الجنازة.
المهم نفس اليوم بعد ما النهار طلع نزلت روحت لبيت والدي علشان أخد العزاء و قبل ما أطلع العمارة وقفت لحظة تحت العمارة كنت بتكلم مع جوز أختي في حاجة ، حاجة شدت نظري للأرض تحت رجلي، حاجة زي ما تكون ورقة نتيجة بيضاء عليها صلبان ( افتكرتها زي بتاعة تقويم المحبة و حد راميها في الشارع) وطيت أخدتها من الأرض ، لقيتها مش ورق طلعت كرتون ( مقوي) بأقلبها لقيت صورة ملونة جميلة لأبونا عبد المسيح النقلوني ( الأنبا بولا) و هو رافع الصليب ( شكله زي ما كان واقف في الفيديو من بعيد) لأني أول مرة كنت أشوف صورته الحقيقية و مكتوب تحت الصورة أسم القديس. و الناحية البيضاء اللي كنت فاكرها و هي علي الأرض شبه ورقة النتيجة طلعت معلومات عن القديس : تاريخ رسامته ، نياحته ، تاريخ القسيسية .... الخ.
أيه اللي جاب الصورة في الشارع و رماها و للعلم هي سليمة تماما وليس بها خدش مع أنها كنت علي الأرض ، أنا حطيتها في محفظتي بركة، يا تري دي ممكن تكون صدفة ولا معجزة صدقوني أنا مش عارف ، لأني أنسان خاطيء جدا فهل ممكن تكون فعلا دي معجزة حصلت معايا؟؟؟!! أرجو انكو تردوا عليا و قولولي رأيكو .

رد مع إقتباس
Sponsored Links

اضافة رد