تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

حوار من الاعماق

منتدى مفتوح للحوار مع الزوار والاعضاء فى كل شيء دون تسجيل بالموقع حتى لا يكون به اى احراج لاى شخص ودون التعرف على شخصيته اتكلم من القلب وخرج كل ما بداخلك † من غير ما تقول انت مين هاكون معاك امين †

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

مشكلة حب ممنوع

مساء الخير ياجماعة انا عندى مشكلة وعايز حد يساعدنى فى حلها ياريت تساعدونى ..... انا مشكلتى انى بحب واحدة -- بحبها جدا اكتر من نفسى كنت بحبها قبل ماتتجوز وماقلتلهاش

مشاهدة نتائج الإستطلاع: اعمل اية ؟بحب انسانة متجوزة وهى بتحبنى
لازم تسيبها 4 66.67%
حبها بس حبك مايوصلش حتى للمس ايديها 0 0%
فهمها انكو لازم تنهوا العلاقة وافضل حبها بينك وبين نفسك 2 33.33%
كملو حب عادى - دة شئ غصب عنك ومش هاتقدر تتحكم فية 0 0%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 6. هذا الإستطلاع مغلق

أدوات الموضوع تقييم الموضوع انواع عرض الموضوع

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
مينا22222
Guest

افتراضي مشكلة حب ممنوع

كُتب : [ 11-14-2011 - 05:29 PM ]

مساء الخير ياجماعة انا عندى مشكلة وعايز حد يساعدنى فى حلها ياريت تساعدونى ..... انا مشكلتى انى بحب واحدة -- بحبها جدا اكتر من نفسى كنت بحبها قبل ماتتجوز وماقلتلهاش بس للاسف اتجوزت ومعاها ولدين دلوقتى -- هى قريبتى ودة كان سبب انى اشوفها تانى بعد 5 سنين من جوازها بعد ماكنت قربت انساها لما شفتها اتحرك جوايا الحب من جديد وفضلت اقاوم لكن ماقدرتش ابطل حب فيها - وهى ماتعرفش - كان كل تصرفاتى معاها على اساس ان احنا اخوات بس ف الحقيقة دة حب جوايا -- هى كمان كانت بتحس احساس غريب ناحيتى والاحساس دة فضل يتطور جواها لحد مابقت تغير عليا وتتجنن لو مارحتش زرتها--- وكانت بتبين كل دة على اساس انة عادى يعنى احنا اخوات - المهم انة شائت الظروف وجمعتنا فى بيت العيلة انا وهى وجوزها واولادها - قعدنا مع بعض شهر -- القرب الزيادة دة شعللنا احنا الاتنين لحد ماجينا ف يوم قبل مايمشوا سهرنا مع بعض طول الليل وكنا مبسوطين جدا ونعسانين جدا ومش عايزين ننام ولما عينى كانت تيجى ف عنيها كانت ضلوعى بتتقطع - جة الصبح بسرعة جدا واتمنينا ان السهرة دى تتكرر تانى وفعلا تانى يوم سهرنا مع بعض واعترفتلى انها بتحبنى وانا كمان طبعا اعترفتلها ان انا مش شايف غيرها ف الدنيا ... وعرفت منها بردو انها كانت بتحبنى من زمان وبتغير عليا وشاكة ان انا ببادلها نفس الشعور ... المهم انا مش قادر اوصف انا بحبها قد اية -- انا عارف ان دة مش من حقى ولا من حقها لكن مشاعرى اتحكمت فيها كتير قوى وكتمت جوايا الحب كتير لانى عارف ان كدة مايصحش - قولولى اعمل اية المشاعر دى مش بايديا ولا بايديها .. انا خلاص تعبت وجبت اخرى وبحاول ابعد عنها لكن انا مش قادر .. وياريت ماحدش يقولى ابعد عنها - عشان انا عندى الموت اهون.

Sponsored Links