تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

الموضوعات الشبابية يتكلم الكثير والكثير عن الشباب وحياتهم فى كل الاعمار

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

خلاص بقى هنقفل واللى عاوز ينزل حاجة ينزلها

اولا سورى على الكلام الرخم دة بس دة بجد قرب يبقى حقيقة علشان انا شايف ان المواضيع اللى بتنزل الايام دى بقت مشاعر بس يعنى كلام حلو موضوع جميل بس

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
الصورة الرمزية روفــــا
روفــــا
ارثوذكسي متألق
روفــــا غير متواجد حالياً

Sm96 خلاص بقى هنقفل واللى عاوز ينزل حاجة ينزلها

كُتب : [ 01-31-2009 - 09:49 PM ]

اولا سورى على الكلام الرخم دة بس دة بجد قرب يبقى حقيقة
علشان انا شايف ان المواضيع اللى بتنزل الايام دى بقت مشاعر بس يعنى كلام حلو موضوع جميل بس
مفيش موضوع نتناقش فيه مع الاعضاء دلوقتى اللى بينزل مواضيع والردود هى ان ميرسى وشكرا وحلو اوى والكلام دة
اوك ماشى نزلوا الموضوع اللى يعجبكوا بس اكيد فى مواضيع تستاهل انها تنزل بدل الكلام والمشاعر شوية يعنى اى مشكلة واى موضوع تختص بالشباب ينزل واكيد هيتوافق عليه
ويعنى مفيش اى موضوع الشباب يتكلوا فيه امال القسم اسمه موضوعات شبابية لية علشان ننزل فيه المواضيع اللى هى احاسيس بس ولا علشان لو فى مشكلة عند اى عضو يكتبها وينزلها ونتناقش فيه علشان نوصل لحل معاه
ومبقلش محدش ينزل مواضيع انا بقول يا جماعة ننزل مواضيع نتكلم فيها احنا بقينا بنقول فى الردود حلو الكلام وكويس وهايل وكدة ودة اللى ملاحظه
حاولو يا جماعة ننزل مواضيع نتناقش فيها مع المواضيع الحلوة اللى بتنزلوها علشان بس نقول حلو وهايل يعنى ان احنا فى قسم الحب والاحاسيس بس
والمواضيع الشباب مبتخلصش واى سؤال واكيد هتلاقى الحل معانا كلنا محدش لوحده هيقول حل الكل هيشارك
اسف لو طولت بس انا اتكلمت لما لقيت المواضيع كلها كدة وانا معندش برد الا كويس وحلو وهايل بس
يبقى نلغى اشرافنا ونخلى القسم عادى الكل هينزل مواضيع عادية غير قابلة للنقاش خالص
لو الموضوع معجبش حد ياريت يقول عادى وانا بجد مفيش زعل من ناحيتى

رد مع إقتباس
Sponsored Links