تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

المنتدى العام المنتدى العام خاص بالمواضيع التى ليست لها تصنيف

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

وتتوالى الحصريات فى محكمه الحب 14 elphilasouf

محكمة الحب الموضوع واضح من العنوان دي قوانين المحكمة و على الجميع الإلتزم بها عشان نرتاح سوا ,, سوا وهي : قوانين محكمة الحب 1-

اضافة رد

الصورة الرمزية حنين سنين
حنين سنين
ارثوذكسي برونزى
حنين سنين غير متواجد حالياً

Heart01 وتتوالى الحصريات فى محكمه الحب 14 elphilasouf

كُتب : [ 10-10-2010 - 03:09 AM ]

وتتوالى الحصريات محكمه الحب elphilasouf eqr1j5.jpg

محكمة الحب

الموضوع واضح من العنوان دي قوانين المحكمة و على الجميع الإلتزم بها عشان نرتاح سوا ,, سوا وتتوالى الحصريات محكمه الحب elphilasouf 9.GIF
وهي :

قوانين محكمة الحب

1- المحكمة بتتكون من القاضي و مستشار أول و مستشار ثاني
و ممنوع اي تدخل في قرارات المحكمة ,, وأى تغير سيكون بقرارمن المحكمه
وهى تتكون من
القــاضـى
كيرو رافت
المستشار الاول
نيرمين
المستشار الثانى
عماد حسنى

2- المتهم ,, يتم إختياره عقب مداولات تجريها هيئه المحكمه ,, وله حرية إختيار المحامي الخاص به

3- المحامي له حدود داخل المحكمة ,, وهي ملازمة المهتم و ألا يجيب اى اجابه مكان المتهم إلا إذا طلب المتهم منه ذلك علناً ,, وهذا يكون في سؤالين فقط لا غير

4- على الاعضاء طرح أسئله عامه في الحب و الرومانسية للمتهم ,, دون أى تدخل منهم في اي تفاصيل خاصة بحياه المتهم ,, و في حالة حدوث تدخل في الخصوصيات من حق المتهم الاعتراض وعدم الرد

5- ممنوع التجريح في شخصية المتهم او المحامي او اعضاء المحكمة وذلك من باب آداب الحوار وحسن الخلق

6- ممنوع حدوث شغب ومشادات كلامية في قاعة المحكمة ,, وإلا سيجد منا ما لايرضيه

7- مدة المحاكمة إسبوعان من يوم قراءة المتهم للتوبيك الاعلان عن شخصه و توقيعه فى التوبيك ذاته عن علمه بذلك وتتوالى الحصريات محكمه الحب elphilasouf 13.GIF

8- ممنوع اي أسئلة خارج النطاق الرومانسي

9- على المتهم الالتزام بشروط المحكمة و عليه تنفيذ حكم المحكمة دون أي اعتراض منه

مع احترامنا لكم
و أعضاء هيئة المحكمة

انفراااااااااد فى محكمه الحب ولاول مره على شاشه المنتديات فى لقاء حصرى نستضيف

المتهم
اللى مش هيخرج ابدا وخليك جوه احسنلك

المتهم اللى هياخد اعدام اكيد على يد القاضى العادل رافت

elphilasouf

رد مع إقتباس
Sponsored Links
بياناتي
elphilasouf
ارثوذكسي ذهبي

elphilasouf غير متواجد حالياً

افتراضي رد: وتتوالى الحصريات فى محكمه الحب 14 elphilasouf

كُتب : [ 10-10-2010 - 11:07 AM ]

ههههههههههههههههههههه
, في حد بردوا يحــــاكم الحب ؟!!
فكرة جديده بردوا ......

ع كلا أنا موافق علي قوانيين الموضوع في حدود طبعا ، وأنا أطلب للدفاع عني السيد المحامي بالأستناف العالي ومجلس المنتدي السيد \ ايموندد

بس بسم الصليب مختاره هيئة محكمه زي الفل كيرو رأفت ونيرمين وعماد حسني
قمة المشاعر ، كده الواحد ضمن البراءه بكملتين حلويين :d

رد مع إقتباس
بياناتي
فرح®
الله قريب من قلبي

فرح® غير متواجد حالياً

رد: وتتوالى الحصريات فى محكمه الحب 14 elphilasouf

كُتب : [ 10-10-2010 - 11:16 AM ]

هلا ب جورج ...كيفك ..؟؟ اسمحلي كون المحامي الأول بس المشكلة هداافع عن ايه؟؟؟
إن كنت بتحب يااا سيدي...ربنااا يسعدك
بس عايزة اعرف مفهوم الحب عندك يااا فيلو هل يتعارض مع مفهوم المنطق ؟؟؟
الحب ايه في وجهة رأيك؟؟؟؟ و هل اذا انجرحت من حبيبتك تعطيهااا مبرر/ايه درجة المسامحة /؟؟؟؟

رد مع إقتباس
بياناتي
سندريلا2009
! No Hope !

سندريلا2009 غير متواجد حالياً

كُتب : [ 10-10-2010 - 01:12 PM ]

واااااااااااو الفيلسوف هنا
وربنا شطارتك وفلسفتك بقا
ههههههههههههه
واما نشوف هتاخد الاعدام ولا البراءة
ههههههههههههه

ليك عندى كام سؤال :

1- امتى تقول على الحب دة انه فاشل ومش هيستمر ؟؟

2- اية الصفة المهمة اللى لازم تكون موجودة فى شريكة حياتك ؟؟

3- امتى الفيلسوف يقول مش هحب تانى ؟؟

اتسلى فى دول بقا وادعيلى

رد مع إقتباس
بياناتي
elphilasouf
ارثوذكسي ذهبي

كُتب : [ 10-10-2010 - 03:07 PM ]

واااااااااااو الفيلسوف هنا
وربنا شطارتك وفلسفتك بقا
ههههههههههههه
واما نشوف هتاخد الاعدام ولا البراءة
ههههههههههههه

ليك عندى كام سؤال :

1- امتى تقول على الحب دة انه فاشل ومش هيستمر ؟؟
إن كان مبني علي مشاعر فقط بديله ختم الفشل من الأول

2- اية الصفة المهمة اللى لازم تكون موجودة فى شريكة حياتك ؟؟
أنها تكون أرثوذكسية بجد
مش قصدي ليها عضويه في منتدي ارثوذكس ههههههههههههه لا ارثوذكسية الطائفة
وخدي بالك من بجد دي :d

3- امتى الفيلسوف يقول مش هحب تانى ؟؟
لما أقرر اموت

اتسلى فى دول بقا وادعيلى
ههههههههههههههههه
ربنا يفرح قلبك يا سندريلا
لسا الدعوه دي متعلمها من واحد صحبي :d
بس حلوه

رد مع إقتباس
بياناتي
elphilasouf
ارثوذكسي ذهبي

كُتب : [ 10-10-2010 - 02:51 PM ]

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فرح® مشاهدة المشاركة
هلا ب جورج ...كيفك ..؟؟ اسمحلي كون المحامي الأول بس المشكلة هداافع عن ايه؟؟؟

هلا أهلا أهلا :d
ههههههههههههههه
سعيد بوجودك وأسألتك بجد يا اخت فرح
ياريت نشوف حد يعرفنا احنا الاتنين التهمه فين بالظبط

اقتباس
إن كنت بتحب يااا سيدي...ربنااا يسعدك
أه طبعا وازاي حد يعيش من غير حب !!
اقتباس
بس عايزة اعرف مفهوم الحب عندك يااا فيلو هل يتعارض مع مفهوم المنطق ؟؟؟
الحب ايه في وجهة رأيك؟؟؟؟ و هل اذا انجرحت من حبيبتك تعطيهااا مبرر/ايه درجة المسامحة /؟؟؟؟

أنتي جيتي لموتك هههههههههههههه
معلش بقي أستحملي الأجابه هي طويله شويه

الحب بصفة عامة شئ جميل موجود خصيصا للسعادة الانسان
- عدم إحساس الإنسان بالحب يعني حدوث مشكله في نفسية الانسان يسبب وجود انسان غير سوي الشخصية ، وبتظهر عليه أعراض كتير زي الكراهيه و العنف والتعصب والتحزب والحقد والإدانه وغير ,
- أما أحساس الانسان بالحب يعمل أكتفاء للأنسان ويحوله لأنسان سوي الشخصية ... يعمل الخير

بيقال عن الرهبان او البتوليين أنهم مجانيين ازاي يسيبوا حياتهم ويعيشوا حياة البتوليه ... ازاي يعيشوا من غير حب ...
والحقيقة أنهم طبيعي بيكونوا محتاجيين للحب زي أي حد ... لكن كل حاجاتهم بيسدوها من ربنا ..... بل بيكون عندهم أكتفاء زاتي من المسيح .

لكن الحب -بين الولد والبنت خاصتا- وأحب أوضح أولا أني أحترام وجود صداقات جميلة في مجموعه بين بنات وأولاد يحبون بعض كاخوه في المسيح .

الحب بقي إلي بيكون بين ولد واحد وبنت واحده إلّي المفروض يقود لسر الزواج المقدس ، في رأيي مش مجرد مشاعر ، لأن المشاعر ديما تتغير ، ممكن اكون برتاح لشخص النهارده الاقيه بكره اتغير و اتغيرت معاه مشاعري شئ طبيعي جدا لأن محدش ثابت غير ربنا ، فالحب المبني ع مشاعر بس من وجهه نظري هو وهم عمره قصير ولا يصح من الأصل إن احنا نسمية حب .

وطبيعي بقي تظهر كلمة انا بموت فيه انت حياتي أنت عمري وبعد كده الجرح والخيانه والكلمات إلي ديما نلاقيها في العلاقات المبنيه ع مشاعر فقط .

لكن الحب الحقيقي من وجهه نظري هو حدوث توافق بين شخصين
تبدأ من تعارف طبيعي عادي جدا ونلاقي في توافق أو تقارب - مش تتطابق - في الجانب الفكري والأجتماعي والروحي والجسدي والنفسي , إلي ع اساسه يحصل تقارب بين الشخصين وتعارف بشكل أعمق تحت أسم خطوبه ويزيد العمق لحد مايتكلل أخيرا في سر الزواج والإتحاد بالروح القدس .

ومن حيث درجة المسامحة\إلي أي حد أسامح هقولك إن إحنا
عرفنا عمق الحب لما المسيح لم يشفق ع إبنه لاجلنا ، وشرب المسيح الكأس بكل الحب ليجسد حبه لينا .
فأي كان الى ممكن يحصل فينا يعني هنبقي أحسن من المسيح إلي فدانا ....
الى يتأمل في عمق حب المصلوب ميقدرش أبدا ميسامحش

مفيش في نفسك أسئله تاني
ههههههههههههههههههههههههه , أنا اسف بجد أني طولت جدا بس كلام في نفسي مقدرتش أخبيه
يمكن تقولوا عليا غريب أو شاذ علي القاعده ، لكن كفايا أنا مقتنع بفكره نفسي ورأيي .

سعيد جدا بأسئلتك الحلوه الى بجد طلعت كل الى كنت فعلا عاوز أقوله ,

التعديل الأخير تم بواسطة elphilasouf ; 10-10-2010 الساعة 03:10 PM

رد مع إقتباس
بياناتي
فرح®
الله قريب من قلبي

فرح® غير متواجد حالياً

Happy رد: وتتوالى الحصريات فى محكمه الحب 14 elphilasouf

كُتب : [ 10-11-2010 - 11:12 AM ]

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elphilasouf مشاهدة المشاركة

فيلو و أنا وكلت نفسي كرمالك محامية أنتا عايز تموتني يبقى مين يطالعك من السجن ههههههههههههه؟؟؟

معلش يا ابني أنا صبورة جداااااااااااااااا

الحب حالة مبهمة تمنحنا السلاام الداخلي و تهبنا الأمل ...
- عدم إحساس الإنسان بالحب يعني حدوث مشكله في نفسية الانسان يسبب وجود انسان غير سوي الشخصية ، وبتظهر عليه أعراض كتير زي الكراهيه و العنف والتعصب والتحزب والحقد والإدانه وغير ,
معك حق يا فيلو في الكلام ده و لكن معظم الناس يعيشون في حالة فوضى في عواطفهم و عدم استقرار ..هل معظمهم غير سويين نفسيااا ؟؟ بصراحة لا يوجد إنسان مستقرنفسيا 100%و إنما نسبيا و كما الانسان يتغير من لحظة إلى أخرى و لكن مبادئه الجوهريه تبقى ذاتهاااا
- أما أحساس الانسان بالحب يعمل أكتفاء للأنسان ويحوله لأنسان سوي الشخصية ... يعمل الخير
طبعا أكيد أنا معك في الكلام ده

بيقال عن الرهبان او البتوليين أنهم مجانيين ازاي يسيبوا حياتهم ويعيشوا حياة البتوليه ... ازاي يعيشوا من غير حب ...
والحقيقة أنهم طبيعي بيكونوا محتاجيين للحب زي أي حد ... لكن كل حاجاتهم بيسدوها من ربنا ..... بل بيكون عندهم أكتفاء زاتي من المسيح .
بصراحة لا تعـــــــــــــــــــــــ ــــليق

لكن الحب -بين الولد والبنت خاصتا- وأحب أوضح أولا أني أحترام وجود صداقات جميلة في مجموعه بين بنات وأولاد يحبون بعض كاخوه في المسيح .
بصراحة يا فيلو أنا لا أؤمن بالصداقة بين الرجل و المرأة و خاصة في مجتمعنا الشرقي ...آدم في حياة حواء هو الحبيب و الزوج والأب والأخ فقط

الحب بقي إلي بيكون بين ولد واحد وبنت واحده إلّي المفروض يقود لسر الزواج المقدس ، في رأيي مش مجرد مشاعر أنا معك في هذه النقطة ، لأن المشاعر ديما تتغير،اسمع يا جورج مشاعر الإنسان تتغير و لكن شعور الحب المقس لا يتغير ابدااا هو هدية من عند الله ..أنك تحب شخص في الدنيا دي أكبر نعمة ممكن اكون برتاح لشخص النهارده الاقيه بكره اتغير و اتغيرت معاه مشاعري شئ طبيعي جداالمشاعر تتغير إلا مشاعر الحبيب لنصفه الحلو إلا اذا خذلك الحبيب أو جرحك ده من الممكن في هذه الحالة تتغير لأن محدش ثابت غير ربنا ، فالحب المبني ع مشاعر بس من وجهه نظري هو وهم عمره قصير ولا يصح من الأصل إن احنا نسمية حب .

وطبيعي بقي تظهر كلمة انا بموت فيه انت حياتي أنت عمري وبعد كده الجرح والخيانه والكلمات إلي ديما نلاقيها في العلاقات المبنيه ع مشاعر فقط .
أنا معك الحب هو كثير من المشاعر المقدسة.. قليل من المنطق دي وجهة نظري

لكن الحب الحقيقي من وجهه نظري هو حدوث توافق بين شخصينالحب أنا للآسف أصغر من إني أتكلم عنه ...الحب أكبر مني و آسفة يا فيلو أكبر منك كمان هههههههههه
تبدأ من تعارف طبيعي عادي جدا ونلاقي في توافق أو تقارب - مش تتطابق - في الجانب الفكري والأجتماعي والروحي والجسدي والنفسي , إلي ع اساسه يحصل تقارب بين الشخصين وتعارف بشكل أعمق تحت أسم خطوبه ويزيد العمق لحد مايتكلل أخيرا في سر الزواج والإتحاد بالروح القدس .انتا تحكي عن الزواج التقليدي و موش الحب

ومن حيث درجة المسامحة\إلي أي حد أسامح هقولك إن إحنا عرفنا عمق الحب لما المسيح لم يشفق ع إبنه لاجلنا ، وشرب المسيح الكأس بكل الحب ليجسد حبه لينا .
فيلو نحنا بشر و اذا حبنا وصل للدرجة دي يبقى يكون حبنا مثالي و نحنا بشر

مفيش في نفسك أسئله تاني
اه نفسي بس خلاص كرمال ما اتعبك و انا كمان صدقني كتير تعبانة
ههههههههههههههههههههههههه , أنا اسف بجد أني طولت جدا بس كلام في نفسي مقدرتش أخبيه معلش يا جميل تعيش تنسجن و تجاااوب ههههههههههه
يمكن تقولوا عليا غريب أو شاذ علي القاعده أنتا موش غريب انتا رااااااااااائع و بلاش تقول عن نفسك كدة اوكي لكن كفايا أنا مقتنع بفكره نفسي ورأيي .و القناعة كنز لا يفنى يا فيلو

ميرسي فيلو على فلسفتك الجميلة للحب و ربنا يهديك بقى و تلاقي الحب الحقيقي ...
يمكن تغير فلسفتك بعد التجربة هههههههههههههه

رد مع إقتباس
بياناتي
elphilasouf
ارثوذكسي ذهبي

كُتب : [ 10-12-2010 - 01:05 AM ]

فيلو و أنا وكلت نفسي كرمالك محامية أنتا عايز تموتني يبقى مين يطالعك من السجن ههههههههههههه؟؟؟
هههههههههههههههههههه
اه صحيح
معلش معلش عدتني دي
هههههههههههههههه

معلش يا ابني أنا صبورة جداااااااااااااااا

الحب حالة مبهمة تمنحنا السلاام الداخلي و تهبنا الأمل ...
أكييييييييد
معك حق يا فيلو في الكلام ده و لكن معظم الناس يعيشون في حالة فوضى في عواطفهم و عدم استقرار ..هل معظمهم غير سويين نفسيااا ؟؟ بصراحة لا يوجد إنسان مستقرنفسيا 100%و إنما نسبيا و كما الانسان يتغير من لحظة إلى أخرى و لكن مبادئه الجوهريه تبقى ذاتهاااا
أكيد ... مافيش حد سوي 100% لكن فرق كبير بين أنسان يشعر أنه محبوب وانسان تاني لا
طبعا أكيد أنا معك في الكلام ده

بصراحة لا تعـــــــــــــــــــــــ ــــليق
؟؟!!
بصراحة يا فيلو أنا لا أؤمن بالصداقة بين الرجل و المرأة و خاصة في مجتمعنا الشرقي ...آدم في حياة حواء هو الحبيب و الزوج والأب والأخ فقط

صدقيني محتاجيين نتعلم ونتربي ع التربيه الجنسيه السليمه ، لكن
الأنسان لو قعد في مجتمع فردي الجنس شوفي تأثير ده عليه
شوفي السعوديين مثلا ، بحس البعض فيهم عنده كبت جنسي مخززن ، بنلاحظها في مصر
بين واحد في مدرسه مشتركه في مراحل التعليم المختلفه و واحد تاني في مدرسه غير مشتركه , لكن طبعا مجتاجين مرشد يزبط العلاقات ويحميها

و أنا اعرف امثله لصداقات جميله بين شباب وبنات خليني أقولك خدام وخادمات عقلاء شغالين بروح حب وتعاون فوق الرائع

الحب بقي إلي بيكون بين ولد واحد وبنت واحده إلّي المفروض يقود لسر الزواج المقدس ، في رأيي مش مجرد مشاعر أنا معك في هذه النقطة ، لأن المشاعر ديما تتغير،اسمع يا جورج مشاعر الإنسان تتغير و لكن شعور الحب المقس لا يتغير ابدااا هو هدية من عند الله ..أنك تحب شخص في الدنيا دي أكبر نعمة
إلي بيكون بين ولد واحد وبنت واحده إلّي المفروض يقود لسر الزواج المقدس ، في رأيي مش مجرد مشاعر أنا معك في هذه النقطة ، لأن المشاعر ديما تتغير،اسمع يا جورج مشاعر الإنسان تتغير و لكن شعور الحب المقس لا يتغير ابدااا هو هدية من عند الله ..أنك تحب شخص في الدنيا دي أكبر نعمة
الحب مش وحي او هديه ، مش معاكي في النقطه دي بصراحة
الحب = مشاعر ومفيش مشاعر مبتتغيرش ، بخلاف مايخص الله لان الله ثابت لا يتغير (علم اللاهوت) ،
ممكن اكون برتاح لشخص النهارده الاقيه بكره اتغير و اتغيرت معاه مشاعري شئ طبيعي جدا المشاعر تتغير إلا مشاعر الحبيب لنصفه الحلو إلا اذا خذلك الحبيب أو جرحك ده من الممكن في هذه الحالة تتغير
لو مشينا بمبدئ التوافق الى بيقود للحب ، هنا مستبعدة موضوع التخازل ده ولو حصل بيكون أثره ضعيف ونسميه أصبحوا غير متوافقيين ، ولانه غير مبني ع مشاعر يبقي الموضوع أصبح في منتهي البساطه
لكن المشاعر الى عاوز أوضحه أنها ملهاش دور رئيسي في الأختيار - رغم انه دور فعال- لكن دورها الاكبر في الإستمتاع بالحب نفسه
يعني لما تكوني تعبانه جدا و جبيبك يطلب منك طلب متعب اكيد هتمساريه بكل فرح ... وده دور المشاعر هنا أنها تزيد الإحساس بالفرح ع حساب الإحساس بالفرح

لأن محدش ثابت غير ربنا ، فالحب المبني ع مشاعر بس من وجهه نظري هو وهم عمره قصير ولا يصح من الأصل إن احنا نسمية حب .

أنا معك الحب هو كثير من المشاعر المقدسة.. قليل من المنطق دي وجهة نظري

لكن الحب الحقيقي من وجهه نظري هو حدوث توافق بين شخصينالحب أنا للآسف أصغر من إني أتكلم عنه ...الحب أكبر مني و آسفة يا فيلو أكبر منك كمان هههههههههه
أكيد ... الحب شيق عميق جدا بل الحب غير محدود لان الحب = الله لان الله محبه . والله غير محدود

تبدأ من تعارف طبيعي عادي جدا ونلاقي في توافق أو تقارب - مش تتطابق - في الجانب الفكري والأجتماعي والروحي والجسدي والنفسي , إلي ع اساسه يحصل تقارب بين الشخصين وتعارف بشكل أعمق تحت أسم خطوبه ويزيد العمق لحد مايتكلل أخيرا في سر الزواج والإتحاد بالروح القدس .
انتا تحكي عن الزواج التقليدي و موش الحب

سيمه زي ماتسميه

ومن حيث درجة المسامحة\إلي أي حد أسامح هقولك إن إحنا عرفنا عمق الحب لما المسيح لم يشفق ع إبنه لاجلنا ، وشرب المسيح الكأس بكل الحب ليجسد حبه لينا .
فيلو نحنا بشر و اذا حبنا وصل للدرجة دي يبقى يكون حبنا مثالي و نحنا بشر
مجرد كلمه بشر مش حجه او سبب لكن أحنا جوانا شئ يحركنا ويدفعنا هو الروح القدس = الله ، لأننا بالمعموديه أصبح لدينا الطبيعه الجديده طبيعه الخطيه لا تسطير عليها ، وبالكلمه والإتحاد بالمسيح عن طريق الافخارستيه تبدأ تتمثل صوره المسيح الحلوه فينا ونصير مثله ( لكن مش الهه يعني ) .
مفيش في نفسك أسئله تاني
اه نفسي بس خلاص كرمال ما اتعبك و انا كمان صدقني كتير تعبانة
ههههههههههههههههههههههههه , أنا اسف بجد أني طولت جدا بس كلام في نفسي مقدرتش أخبيه معلش يا جميل تعيش تنسجن و تجاااوب ههههههههههه
يمكن تقولوا عليا غريب أو شاذ علي القاعده أنتا موش غريب انتا رااااااااااائع و بلاش تقول عن نفسك كدة اوكي لكن كفايا أنا مقتنع بفكره نفسي ورأيي .و القناعة كنز لا يفنى يا فيلو

ميرسي فيلو على فلسفتك الجميلة للحب و ربنا يهديك بقى و تلاقي الحب الحقيقي ...
يمكن تغير فلسفتك بعد التجربة هههههههههههههه

هههههههههههههه معتقدش لاني مقتنع ومختبر ومتأكد
ولانها بالإصل وجهه نظر واختلاف طبيعي بحكم كوننا بشر

رد مع إقتباس
بياناتي
فرح®
الله قريب من قلبي

فرح® غير متواجد حالياً

Rose رد: وتتوالى الحصريات فى محكمه الحب 14 elphilasouf

كُتب : [ 10-12-2010 - 07:51 AM ]

بصراحة لا تعليق على كلامك _سامحني_ لأننا للآسف مش هنتفق ..
ميرسي على ردك و ربنا معاك و يحميك و يعطيك أجمل هدية _الحب الحقيقي_ لأن في ناس كتير عاشت وماتت
ولم تجرب الحب الحقيقي _حب العشاق _
وأطلب من هيئة المحكمة الموقرة النظر ببراءة المتهم من التهمة المنسوبة إليه لأنه لم يجربها ابدا في حياته ...
ولكم جزيل الشكر

رد مع إقتباس
بياناتي
elphilasouf
ارثوذكسي ذهبي

Bleh رد: وتتوالى الحصريات فى محكمه الحب 14 elphilasouf

كُتب : [ 10-12-2010 - 09:50 AM ]

اقتباس
بصراحة لا تعليق على كلامك _سامحني_ لأننا للآسف مش هنتفق ..
ميرسي على ردك و ربنا معاك و يحميك و يعطيك أجمل هدية _الحب الحقيقي_ لأن في ناس كتير عاشت وماتت
ولم تجرب الحب الحقيقي _حب العشاق _
وأطلب من هيئة المحكمة الموقرة النظر ببراءة المتهم من التهمة المنسوبة إليه لأنه لم يجربها ابدا في حياته ...
ولكم جزيل الشكر
حب العشاق !!
المعروف عن حب العشاق بالعزاب والجرح والخيانه والقسي والأحزان ؟!
وطبيعي أكون مجربتش لسا الحب الى بتكلم عنه ... لانه يحتاج بحث دقيق ونضج شخصي كافي ... لأنه هيكون الحب الوحيد ...

ع كلا ... طبيعي يكون في خلاف في الرأي .. وكفايا كسبت اخت جميله مفرحه

رد مع إقتباس

اضافة رد