تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم مشاركات اليوم البحث
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

الموضوعات الشبابية يتكلم الكثير والكثير عن الشباب وحياتهم فى كل الاعمار

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

اضافة رد

بياناتي
magdy totti
ارثوذكسي فضى

magdy totti غير متواجد حالياً

افتراضي رد: فعل ورد فعل 12

كُتب : [ 12-27-2009 - 11:18 PM ]

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emmmy مشاهدة المشاركة
بالنسبة للجزء الاول من كلامك ممكن يا مجدى فعلا انا مش مختلفة معاك
يمكن فى حاجة احنا منعرفهاش او مشكلة نفسية هى اتعرضت ليها خلتها تقبل وخلاص اى حد او جايز فى ضغط فى البيت من اى نوع وعايزة تخلص بتحصل كتير فعلا -- انا متفقة معاك جدا فى الراى دة واحساسك دة
بس فى الحالة دى انا اقولها لا بردوا متعمليش حاجة انتى مش مقتنعة بيها ومش مرتاحة ليها واى حاجة مهما كانت صعبة ارحم واحسن واخف من انك تتجوزى واحد مش بتحبية او متفق معاكى
ولو هو عامل عبيط زى ما قال مجدى يبقى بلاش منة ميستهلكيش صدقينى
وانت يا صديقى بتسال لة متقدمشى واحد من الالف دول لان لسة ربنا ماردتشى يا جماعة لسة ربنا شايل لها حاجة احسن لكل شئ تحت السموات وقت سيبوا ربنا يقود حياتنا بطريقتة هو وبلاش استعجال زمان كانت البنت اللى مش بتتجوز بيبقى عار ومشكلة كبيرة جدا لان دة معناة ان المسيح مش هيجى من نسلها ومش ليها الشرف دة
لكن دلوقتى المفاهيم اتغيرت تماما والمسيح قال على لسان بولس ان العذراء افضل من المتزوجة بكتير
انا مش بقولك الكلام دة علشان متتجوزيش لا طبعا ربنا يفرحك ويدبر حياتك بس علشان لو كنتى فعلا بتتعرضى لكلام من الاهل الاصحاب مياثرشى فيكى وتفهمى ان الدنيا اتغيرت وانة عادى جدا لو الموضوع اتاخر شوية مفيش مشكلة لو كنتى عندك مشكلة نفسية من اعى موقف حاولى تتحررى منها بنعمة المسيح وارشاد اب اعترافك يا عزيزتى

وربنا معاكى يدبر حياتك مرسى يا مجدى على اهتمامك ومحبتك لكل اخواتك

ميرسى ياا ايمى على المتاابعة والمشااركة الجميلة
وكماان على ردك الجميل
ربناا يعوضك ويباارك حيااتك

رد مع إقتباس
Sponsored Links

اضافة رد