تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم مشاركات اليوم البحث
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

حوار من الاعماق

منتدى مفتوح للحوار مع الزوار والاعضاء فى كل شيء دون تسجيل بالموقع حتى لا يكون به اى احراج لاى شخص ودون التعرف على شخصيته اتكلم من القلب وخرج كل ما بداخلك † من غير ما تقول انت مين هاكون معاك امين †

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

مطلوب حب وصدق و تفاهم

بسم الاب والابن والروح القدس اله واحد امين هو الموضوع غريب شوية بس مش عندي طريقة غير دي احب ابدء الموضوع بان انا شاب مصري مسيحي قبطي

أدوات الموضوع تقييم الموضوع انواع عرض الموضوع

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
اريد حبا
ارثوذكسي جديد
اريد حبا غير متواجد حالياً

Rose مطلوب حب وصدق و تفاهم

كُتب : [ 01-08-2012 - 10:34 AM ]

بسم الاب والابن والروح القدس اله واحد امين

هو الموضوع غريب شوية بس مش عندي طريقة غير دي

احب ابدء الموضوع بان انا شاب مصري مسيحي قبطي ارذوكسي عايش برة مصر فترة طويلة وليس لدي اصدقاء كتير واريد الارتباط بانسانة تعرف معني الحب والصداقة والتفاهم

انا عايش ببلد اسلامية ولا يوجد مجال لتعارف باي انسانة لان وقت الشغل من الساعة 8 صباحا وحتي ال9 مساءا علي فترتين

واحد او وحدة هيقول في بالة طيب روح الكنيسة وشوف العروسة المناسبة فعلا انا روحت واحكيت مع اب اتعرافي قال ان الكنيسة لا تتدخل في الجواز والتعارف لحدوث كذا مشكلة من قبل قال ليا انت اتعرف وادرس الفتاة واذا حصل نصيب نقوم بعمل للازم

والي الان لم اجد الفتاة المناسبة ودخلت هنا لجد الحل والفتاة المطلوبة باذن يسوع المسيح ابن الله الحي

انا جاهز وعندي شقة بمصر حاصل علي شهادة من مكروسوفت في مجال الشبكات بدرجة مهندس

ليس لدي طلبات في العروسة غير انها تكون تعرف ربنا ومعني الحب والصدق والتفاهم ولو حابة تيجي معيا تعيش برة مصر اوكي مش عندي اي مشكلة حابة تكون بمصر برضو مش في مشكلة

سمحوني بجد لان كتب الموضوع دة هنا بس لاني مش لاقي حلول تاني وانا معرفش اي بنات لا بمصر ولا بغربة ومش حابب اتعرف علي وحدة عن طريق اهلي لاني مش بحب الزواج التقليدي لازم اتعرف وتتعرفي عليها ونحب بعض ونكون متفاهمين

لمزيد من التفاصيل او اي اساله رجاء ارسال ليه رسالة خاصة بموقع هنا

وربنا يعمل الصالح وشكرا ليكم

رد مع إقتباس
Sponsored Links