تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم مشاركات اليوم البحث
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

دخل الحرامى وانا صاحى شوف قلة ادبه

انا هاحكيلكم على موضوع غريب جدا جدا جدا حاصل لواحد صاحبى وانا عايز اعرف رايكم ايه وايه الحل انا صاحبى ساكن فى عمارة فى وسط البلد يعنى المنطقة مش

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
الصورة الرمزية ابانوب وجدى
ابانوب وجدى
ارثوذكسي بارع
ابانوب وجدى غير متواجد حالياً

Sm169 دخل الحرامى وانا صاحى شوف قلة ادبه

كُتب : [ 01-28-2009 - 12:08 PM ]

انا هاحكيلكم على موضوع غريب جدا جدا جدا حاصل لواحد صاحبى وانا عايز اعرف رايكم ايه وايه الحل

انا صاحبى ساكن فى عمارة فى وسط البلد يعنى المنطقة مش متطرفة ولا حاجة بالعكس منطقة ماهولة ومنطقة مدارس كمان

المهم صاحبى الشقة اللى جنب شقتهم اصحابها مسافرين من حوالى شهرين و مش هيرجعو الا فى الصيف

من اسبوع كده سمع هو واخواته حركة غريبة فى الشقة دى وصوت ناس بتتكلم وخبط وناس ماشية هو محطش فى دماغه وفكر ان الصوت جاى من فوق او من تحت لان الساعة كانت متاخرة اوى والدنيا هدوء

الصبح بقى اكتشفوا ان شقة فى الدور اللى تحتهم اتسرقت والشقة دى اصحابها مش موجودين قافلينها علطول يعنى تقريبا مفيهاش حاجات كتير وعدى الموضوع

تانى يوم اتسرقت شقة تانية فى دور تانى والشقة دى بتتوضب علشان صاحبها هيتجوز فيها وبرضه سرقوا حاجات بسيطة

مع العلم باستمرار الاصوات فى الشقة اللى جانبه واللى بتبدا حوالى الساعة 12 ونصف او واحدة لحد الساعة 3 او 4 الفجر

طبعا هو مش متاكد ان دول حرامية علشان يبلغ البوليس يمكن يطلع الموضوع مش صح ولا عارف يمكن يكونو عفاريت هو سامع صوت وحركة مستمرة وخبط ورزع فى الشقة كل يوم تقريبا فى مدة الاسبوع اللى فات

مع العلم ان العمارة مقفولة من تحت كل يوم بليل

طب دول بيدخلو منين وبيخرجوا منين والباب بتاع الشقة مش مكسور ولا حاجة

هو حكالى الحكاية دى ومش عارف يعمل ايه ولا ايه التفسير

لغاية اول امبارح الموضوع كان متطور جدا جدا سمع الناس دول انا مش عارف اوصفهم بايه بصراحة حرامية ولا عفاريت فاتحين راديو وبيتكلموا واللى يجنن بجد انه هو واخواته ومامته سمعوهم بيشيلو حاجة تقيلة وبيتكلمو وبعد شوية سمعوهم بيفكوا السرير وصوت المسمار بتاع السرير بيزىء هههههههه اه صدقونى لا وكمان جنب السرير بعد ما فكوه وقع منهم

وعمل انقلاب ده غير صوت الكراسى والكنب اللى بيتشال وبيترزع فى الارض وبيضحكوا وبيتكلموا

وفيه صوت زن غريب وحدد الاصوات واحد صوته طخين وواحد صوته شاب وهما تقريبا اتنين وكمان واحد منهم لابس جزمة بكعب رجالى وبيدق فى الارض وهو ماشى

بصراحة انا مش عارف ايه ده

وسمعهم كمان بيقطعو حاجات بسكينة تقريبا شنط سفر وسمع صوت السوسته بتاعة الشنط دى كمانبتتفتح المهم هو بيحكيلى وبيقولى الصوت قريب جدا جدا مننا فى الاوضة كانهم جايين عند الحيطة وبيتحركوا لا وبيندهو على بعض وصوتهم عالى واللى يجنن الراديو اللى مفتوح على اخره

انا عارف الموضوع محتاج كرومبو بس صدقونى ده اللى حصل والشقة كل يوم الاصوات دى فيها فى خلال الاسبوع اللى فات بس وانا سالته يمكن فيها عفاريت قالى يمكن بس الاصوات دى جديدة الاسبوع ده بس واول مرة سمعها كان اول مرة حاجة تتسرق من العمارة ومكنش حد يعرف ان فيه شقة اتسرقت لسه

بس انا قلت يمكن حد يقدر يفكر معانا ايه اللى بيحصل فى الشقة وايه الحل متقولش بوليس لان محدش عارف هو مين اللى جوه ده

موضوع غريب جدا ومريب جدا جدا جدا

وانا منتظر ردودكم على احر من الجمر

رد مع إقتباس
Sponsored Links