تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم مشاركات اليوم البحث
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

حوار من الاعماق

منتدى مفتوح للحوار مع الزوار والاعضاء فى كل شيء دون تسجيل بالموقع حتى لا يكون به اى احراج لاى شخص ودون التعرف على شخصيته اتكلم من القلب وخرج كل ما بداخلك † من غير ما تقول انت مين هاكون معاك امين †

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

ارجوكم عايز حل؟

:em2900:انا شغال فى دوله عربيه ومعايا فى نفس الشغل زميل مصرى مسيحى ولكن..................... بصراحه مش عارف اقول ايه عنه لانى مش لاقى كلام فى زهنى هو طيب مؤدب من عائله

أدوات الموضوع تقييم الموضوع انواع عرض الموضوع

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
SAMUEL_OCI
ارثوذكسي جديد
SAMUEL_OCI غير متواجد حالياً

ارجوكم عايز حل؟

كُتب : [ 07-21-2009 - 10:44 AM ]

ارجوكم عايز em2900.gifانا شغال فى دوله عربيه ومعايا فى نفس الشغل زميل مصرى مسيحى ولكن.....................
بصراحه مش عارف اقول ايه عنه لانى مش لاقى كلام فى زهنى
هو طيب مؤدب من عائله محترم لكنه عندة مشكله نفسه معقداه فى حياته لما اكلمه فى الشغل يفتكر انى اعمل نفسى ريس عليه . انا اسف فى اللى هاقوله لكن صدقونى هى دى الحقيقه
بيسرح كتير دايما متوه ..............(لاوى بوزه ) على طول مش اجتماعى مبيحبش يتكلم مع حد . انا اسف ((((( غبى جدا جدا جدا))))).لدرجه بتخلينى اتنرفز جدا عشان انا شغال امين مخازن فى مخازن قطع غيار معدات فيها بملايين الملايين واى خطا جامد اروح فى داهيه .
صدقونى ياخوتى انا اسف انى بقول الكلام ده عنه بس بامانه مش انا بس اللى بقول كده دة كل اللى شغالين معانا بيقولوا كده ومش طايقينه.ومش عارفيين يعملوا معاه ايه ومش قادريين يمشوه عشان جاى تبع مدير كبير((((((((((كبير))))))))))) .
المهم هو بيكرهنى كره العمى عشان فاكرنى بتنطط عليه مع انى ويعلم الله انا قعدت بينى وبينه اكتر من مرتين تلاته اتسفله واعتذر له واقوله انا اسف مش بتنطط عليك صدقنى بس انت خد بالك من الشغل عشان احنا فى مركبه واحدة0
ومع ذلك بيعمل معايا حركات بايخه ولاوى بوزه على طول (اصل انا معاه فى الشغل وفى السكن كمان) مش بيتكلم معايا خالص ولا مع اى حد .
لحد مازهقت وحاسس انى عندى حاله نفسيه منه .......
ياريت المشكله كدة وبس دة كمان بيخرب الشغل ويبوظه مش عند بس عشان هو مش فاهم حاجه فى الشغلانه دى.
مش انا بس اللى بقول كده بامانه كل الناس من العامل الى المدير بتاعنا الى اكبر المهندسين .
ياجماعه انا حاسس انى هاروح فى داهيه. انا خايف .
انا عارف انى انسان خاطى بس ربنا بيعاقبنى عقاب شديد.
ارجوكم صلو لى كتير جدا .
وانا بتشفع بالانبا كاراس السائح عشان يحط نهايه للمشكله دى

Sponsored Links