تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

الضحك والفرفشة كل جديد من نكت والافشات

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

افتراضي نداء الي كل البنات

نداء الي كل البنات لو مخنوقة من اخوكى اتبعى الخطوات التالية للانتقام اذا طلبتي من اخوك انه يوديك السوق ورفض لانه

اضافة رد

الصورة الرمزية nana2020
nana2020
ارثوذكسي مكافح
nana2020 غير متواجد حالياً

افتراضي نداء الي كل البنات

كُتب : [ 11-04-2007 - 10:54 AM ]

افتراضي نداء البنات icon1.gif نداء الي كل البنات
لو مخنوقة من اخوكى اتبعى الخطوات التالية للانتقام
اذا طلبتي من اخوك انه يوديك السوق ورفض لانه عايز يخرج مع اصحابه ....متزعليش وقولي له جزاك الله خير ..روحي غرفتك والهي نفسك باي شي ( الموضو ع مش هيعدي بالساهل .. اليك الانتقام ...اختاري اي وسيله للانتقام من الوسائل الاتيه:
1- روحي لمزيل الروائح بتاع اخوك قبل مايستحمى وافتحي غطاه وحطي فيه استون مزيل المناكير وعصير ليمون ....ورجعيه مكانه...اذا قدر ينزل يده ويمشي طبيعي ابقي قوليلي ...
2- روحي للصندل او الجزمه اللي يحب يلبسها اخوك دايما وكلي لبان علبه كامله طلعيها من فمك وحطيها في الجزمه من تحت ومن جوا ....قرف على اصوله...
4- خذي فرشته الشعر وغطسيها في ميه مخلوطه ببيضه نيه ....لا تتركي الفرشه مببلله ..لا خليها رطبه بس ..اخوك طبعا حيطلع من الحمام ويمشط شعره وهو مبلول كالعاده ..شوفي الريحه اللي حتطلع ...كمحاوله للمساعده لاظهار حسن النيه اعرضي عليه انك تسشوري له شعره ...
5- خذي الموبايل وفضي البطاريه يعني العبي فيه علشان الشحن ينتهي ..ولو كان عايز يخرج من البيت قولي له تليفونك بطاريته فارغه ..خذ بطاريتي ....كرم اخلا ق
6- خذي مفتاح سيارته وخبيها ..واذا سال عنه قولي انك شفتيه مع اصغر طفل في العيله وياريت يكون عمره سنه او سنه ونصف ...طبعا مايقدر يخاصمه ولا يضربه على العكس حيتحايل عليه ويحاول يوصله المعلومه باي طريقه ...وانتي اضحكي عليه بس ما يشوفكيش ..قومي دوري علي المفتاح معاه لاتتفرحي بانتصارك مش وقته ...في النهايه حيتصل على اصحابه علشان يمروا عليه ...هنا اساليه اذا محتاج فلوس اعرضي عليه من 100 الى 300 في الغالب هو يرفض...ماودكيش السوق وكمان ياخذ منك فلوس ؟؟.......
7- قبل ما يطلع من البيت خذي مفتاح غرفته بعد مايقفلها ...حاولي تحصلي على المفتاح ضروري ... رجع من السهر ه طبعا عايز ينام ..يدور على المفتاح في الميداليه مش هيلقيه ..اكيد حيتوقع انه ناسيه او مضيعه برا ...طبعا مالوش مكان ينام فيه الا الكنبه ....روحي صحيه وقولي له نام في غرفتي انا مش هانام ....قمه في الكرم والاخلاق ....هنا انتي كسرتي خاطره ...وضميره اكيد حيصحى ..ممكن يقوم يوديكي السوق فورا
اذا كان مش عايز يوديكي علشان عايز ينام .....اليك الحلول :
1 -روحي لسكينه الكهرباء واطفيها عن البيت كله ....واجري له وقولي في ريحه ماس وانا طفيت الكهربا
هنا ممكن يكمل نومه في الحر والزهق ..( عادي المهم انك طفشتيه )
او يروح يجيب كهربائي وياريت يكون هندي ...طبعا اي نوم اللي ها يجي بعد القعده مع هندي .....اول مايخلص الحقيه بكوب نسكافه او قهوه تركي ....مش ها يعترض ..سيبيه وروحي عنه ...
2 - جيبي العيال اللي في البيت وخليهم يلعبون عند غرفته واديهم اللعب اللي لها صوت ...وروحي قعدي جدتك على التلفزيون وعلي الصوت علشان تسمع ...ممكن ميقولش لك تاني لا ابدا اكيد هيوديكي السوق
اذا كان مش عايز يخرجك علشان عايز يشوف مباراه او اي حاجة ...
1- اطلعي انتي والشغاله السطح وخذي معاكي مفك ..روحي لذراع الدش وفكي مسماره وحركي الصحن ....ونادي الشغاله تنظف تحته وانتي ابعدي ....طبعا اخوكي هيطلع حيشوف الشغاله عنده ...
حلول على الماشي يعني ثقاله دم وبس مالها سبب:
1- خذي موبايله والعبي فيه المهم حسسيه ان في احد مسكه وقرا الرسايل ..هنا يركبه ميت عفريت ..اذا سالك قولي انك شفتي موبايله مع ماما وبابا قبل كده...
2- اذا شفتيه قاعد على النت خليكي جنبه .....واذا كان يتفرج فلم خليكي معاه اتفرجي ....صدقين حيسبلك الغرفه كلها لكي ....
3- اذا رحتي السياره اسرقي شايط الكاسيت واحد بس في كل مره علشان ميشككش فيكي ...
4- كل مايشتري شي جديد وياخذ رايك عيبي عليه وقولي مش حلو ...مطلعك اسمر ..مرفعك ...............
4- كل ماتشوفينه اوهميه ان وزنه زاد او نقص ( على حسب انتي شوفي اخوك وايه هي عقدته)..

تحذير هام :
مهما بلغت درجه الصفاء بينك وبين اخوك في يوم من الايام اوعي تقوليلو انتي كنتي بتعملي ايه فيه

لو مخنوقة من اخوكى اتبعى الخطوات التالية للانتقام
اذا طلبتي من اخوك انه يوديك السوق ورفض لانه عايز يخرج مع اصحابه ....متزعليش وقولي له جزاك الله خير ..روحي غرفتك والهي نفسك باي شي ( الموضو ع مارح يعدي بالساهل .. اليك الانتقام ...اختاري اي وسيله للانتقام من الوسائل الاتيه:
1- روحي لمزيل الروائح بتاع اخوك قبل مايستحمى وافتحي غطاه وحطي فيه استون مزيل المناكير وعصير ليمون ....ورجعيه مكانه...اذا قدر ينزل يده ويمشي طبيعي ابقي قوليلي ...
2- روحي للصندل او الجزمه اللي يحب يلبسها اخوك دايما وكلي لبان علبه كامله طلعيها من فمك وحطيها في الجزمه من تحت ومن جوا ....قرف على اصوله...
4- خذي فرشته الشعر وغطسيها في ميه مخلوطه ببيضه نيه ....لا تتركي الفرشه مببلله ..لا خليها رطبه بس ..اخوك طبعا حيطلع من الحمام ويمشط شعره وهو مبلول كالعاده ..شوفي الريحه اللي حتطلع ...كمحاوله للمساعده لاظهار حسن النيه اعرضي عليه انك تسشوري له شعره ...
5- خذي الجوال وفرغي البطاريه يعني العبي فيه علشان الشحن ينتهي ..ولو كان عايز يخرج من البيت قولي له جوالك بطاريته فارغه ..خذ بطاريتي ....كرم اخلا ق
6- خذي مفتاح سيارته وخبيه ..واذا سال عنه قولي انك شفتيه مع اصغر طفل في العيله وياريت يكون عمره سنه او سنه ونصف ...طبعا مايقدر يخاصمه ولا يضربه على العكس حيتحايل عليه ويحاول يوصله المعلومه باي طريقه ...وانتي اضحكي عليه بس لا يشوفك ..قومي دوري المفتاح معاه لاتتفرحي بانتصارك مش وقته ...في النهايه حيتصل على اصحابه علشان يمروا عليه ...هنا اساليه اذا محتاج فلوس اعرضي عليه من 100 الى 300 في الغالب هو يرفض...ماودكيش السوق وكمان ياخذ منك فلوس ؟؟.......
7- قبل ما يطلع من البيت خذي مفتاح غرفته بعد مايقفلها ...حاولي تحصلي على المفتاح ضروري ... رجع من السهر ه طبعا عايز ينام ..يدور على المفتاح في الميداليه مش هيلقيه ..اكيد حيتوقع انه ناسيه او مضيعه برا ...طبعا مالوش مكان ينام فيه الا الكنبه ....روحي صحيه وقولي له نام في غرفتي انا مشهانام ....قمه في الكرم والاخلاق ....هنا انتي كسرتي خاطره ...وضميره اكيد حيصحى ..ممكن ميقولش لك لكن ثاني اكيد هيوديكي السوق
اذا كان مش عايز يوديكي علشان عايز ينام .....اليك الحلول :
1 -روحي لسكينه الكهرباء واطفيها عن البيت كله ....واجري له وقولي في ريحه ماس وانا طفيت الكهربا
هنا ممكن يكمل نومه في الحر والزهق ..( عادي المهم انك طفشتيه )
او يروح يجيب كهربائي وياريت يكون هندي ...طبعا اي نوم اللي ها يجي بعد القعده مع هندي .....اول مايخلص الحقيه بكوب نسكافه او قهوه تركي ....مش ها يعترض ..سيبيه وروحي عنه ...
2 - جيبي العيال اللي في البيت وخليهم يلعبون عند غرفته وزوديهم بالالعاب اللي لها صوت ...وروحي قعدي جدتك على التلفزيون وطلعي في الصوت علشان تسمع ...ممكن ميقولش لك لكن ثاني اكيد هيوديكي السوق
اذا كان مش عايز يخرجك علشان عايز يشوف مباراه او اي حاجة ...
1- اطلعي انتي والشغاله السطح وخذي معاكي مفك ..روحي لذراع الدش وفكي مسماره وحركي الصحن ....ونادي الشغاله تنظف تحته وانتي ابعدي ....طبعا اخوكي هيطلع حيشوف الشغاله عنده ...
حلول على الماشي يعني ثقاله دم وبس مالها سبب:
1- خذي جواله والعبي فيه المهم حسسيه ان في احد مسكه وقرا الرسايل ..هنا يركبه ميت عفريت ..اذا سالك قولي انك شفتي جواله مع الوالد او الوالده ...
2- اذا شفتيه قاعد على النت خليكي جنبه .....واذا كان يتفرج فلم خليكي معاه اتفرجي ....صدقين حيسبلك الغرفه كلها لكي ....
3- اذا رحتي السياره اسرقي اشرطه كاسيت واحد بس في كل مره علشان مايحس فيكي ...
4- كل مايشتري شي جديد وياخذ رايك عيبي فيه وقولي مش حلو ...مطلعك اسمر ..مضعفك مره ...
4- كل ماتشوفينه اوهميه ان وزنه زاد او نقص ( على حسب انتي شوفي اخوك وايه هي عقدته)..
تحذير هام :
مهما بلغت درجه الصفاء بينك وبين اخوك في يوم من الايام اوعي تقوليلو انتي كنتي بتعملي ايه فيه

رد مع إقتباس
Sponsored Links
بياناتي
Team Work®
ارثوذكسي ذهبي

Team Work® غير متواجد حالياً

كُتب : [ 11-04-2007 - 07:01 PM ]

مش هارد عليكي وربنا يسترها على كل الولاد

رد مع إقتباس
بياناتي
barbie2
ارثوذكسي بداء يشتغل

barbie2 غير متواجد حالياً

كُتب : [ 11-04-2007 - 07:36 PM ]

فكرة حلوة خالص

رد مع إقتباس
بياناتي
maro_mero
ارثوذكسي جديد

maro_mero غير متواجد حالياً

كُتب : [ 11-13-2007 - 01:59 AM ]

انا هريح نفسى ومش هروح السوق خالص

رد مع إقتباس
بياناتي
minabobos
ارثوذكسي ذهبي

minabobos غير متواجد حالياً

كُتب : [ 11-14-2007 - 09:46 PM ]

ههههههههههههههههههههههههه هه
طيب شكرا ع اللى معلومات ده
ربنا يستر علينا مننكم

رد مع إقتباس
بياناتي
فرجينا
ارثوذكسي صانع

فرجينا غير متواجد حالياً

افتراضي رد: افتراضي نداء الي كل البنات

كُتب : [ 11-09-2010 - 04:24 PM ]

الحمد للة معنديش اخوات ولا يضيقونى ولا اضيقهم

رد مع إقتباس
بياناتي
agab
ثواني وراجع

agab غير متواجد حالياً

كُتب : [ 01-14-2011 - 02:07 PM ]

بقي كده ااااه انا عرفت مين اللي كان بياخرني كل مره ههههههههه
وبعدين ما احنا بنوديكم الاماكن الي انتم عايزينها بس مش لازم كل يوم يعني
ميرسي الك بجد حاجات هتنفعنا احنا ههههههههههههههه

رد مع إقتباس
بياناتي
selo_hero
بنت الملك

selo_hero غير متواجد حالياً

كُتب : [ 02-14-2011 - 01:46 AM ]

هههههههههههههههههه
لا بجد افكار حلوة بس على فكرة فى حاجات تانى كتير احنا ممكن نعملها بس هما شاطرين وبيعملولى كل الى انا عايزاة
ههههههههههههه
ربنا يخليهملى ياااااارب

رد مع إقتباس
بياناتي
bent syadna
ارثوذكسي متألق

bent syadna غير متواجد حالياً

كُتب : [ 09-13-2011 - 11:07 PM ]

للاسف انا كل ما بعمل في اخويا حاجة بيعرف

رد مع إقتباس
بياناتي