تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

المنتدى العام المنتدى العام خاص بالمواضيع التى ليست لها تصنيف

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

يــارب غـيـرنــــــــــى

اشكرك يا يسوع , اشكرك على حياتى , اشكرك على نفسى على صحتى على اسرتى على بيتى واكلى و شربى , على تعليمى و وضعى , على شخصيتى و علاقاتى

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
الصورة الرمزية la tristeza y el dolor
la tristeza y el dolor
SHEHAB
la tristeza y el dolor غير متواجد حالياً

Heartcross يــارب غـيـرنــــــــــى

كُتب : [ 11-01-2009 - 06:39 PM ]

اشكرك يا يسوع , اشكرك على حياتى , اشكرك على نفسى على صحتى على اسرتى على بيتى واكلى و شربى , على تعليمى و وضعى , على شخصيتى و علاقاتى , اشكرك على كل شىء .

سامحنى يا يسوع , سامحنى على اخطائى , سامحنى على ذلاتى , على ضعفى و خيانتى ليك , سامحنى انى بعتك و اشتريت الشر , سامحنى انى نسيتك و افتركت الأثم , سامحنى على كل لحظه شريره فى حياتى , سامحنى على كل لحظه معشتهالكش .

احفظنى يا رب نجينى من كل شر , باركنى يا يسوع علشان انا شرير اوى , بجرى ورا الشر كل لحظه , بستنى فرص ابيعك فيها يا يسوع و بدل ما الفرص ديه تيجيلى وانا اهرب منها ليك لا دا انا الى بروحلها و بستناها , قدس حواسى متخليهاش تشوف الخطيه فى كل حاجه ولا تفكر فى الشر فى كل عمل , بارك يا رب احلامى , احلامى بقت كلها شر و طلبات مش بتقدس اسمك , كلها طلبات غنى و مركز و عالم , مفيش مره طلبت انى اقربلك ولا اراعيك فى تصرفاتى , بارك يا رب لسانى الى ما بيصدق سيره الشر تيجى احكمه يا رب و اربطه و سيطر عليه .

ربى انا ماليش غيرك فى حياتى و معنديش حد اتكلم معاه غيرك , محدش هيشبعنى و يسعدنى ابدا يارب غيرك , علمنى ابيع كل الى معايا و اقبل حبك ليا و اقبل ارادتك بفرح ,,,,,,,,,

ربى يسوع احفظنى جوا قلبك انا هناك هبقى مبسوط .

رد مع إقتباس
Sponsored Links