تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم مشاركات اليوم البحث
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

†† ارثوذكس †† > كل منتدايات الموقع > المنتديات المسيحية العامه > الموضوعات الشبابية

الموضوعات الشبابية يتكلم الكثير والكثير عن الشباب وحياتهم فى كل الاعمار

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

حاسس بأيه دلوقتى حط بريدك هنا ...للعشاق ولغي&, شاركنا معاك ؟

اظن الموضوع دة جيه فى وقته ممكن بس انا شايف كدة احنا طبعا فى ايام امتحانات وفى ايام ساعات بيتبقى رخمة ومفيش يوم يعدى حلو الا كل فين وفين وساعات

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
بياناتي
روفــــا
ارثوذكسي متألق

روفــــا غير متواجد حالياً

افتراضي رد: حاسس بأيه دلوقتى حط بريدك هنا ...للعشاق ولغي&, شاركنا معاك ؟

كُتب : [ 05-10-2008 - 03:00 PM ]

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الراعي مشاهدة المشاركة
ميرسي اوووووووي روفا
فعلا الموضوع جميله جدا والاجمل بصراحه ردودك
فعلا روعه ومفيده وواقعيه جدا انا بجد مهما اتكلمت مش ممكن اديلك حقك
ميرسي اوووووووووووووووووي
اما انا بقي حاسه بايه بجد مش عارفه احيانا خوف واحيانا احساس بالذنب
واحيانا سعاده غامره بس دلوقتي مش حاسه اني مخنوقه ولا فرحانه عادي يعني

اولا شكرا على ردك اللى هو كبير عليا انا مستحقش كدة
لو حسيتى بخوف حاولى كدة روحى لربنا كدة وصليله واقعدى اقرى فى المتاب المقدس وافتحى اى صفحة واقرى اصحاح او اية على الاقل ممكن وانتى خايفة ولما تقرى ممكن اللى هتقريه يطمنك وتفكرى كدة هتلاقى ربنا خلاكى تفتحى الصفحة دى وقريتى الاية او الاصحاح دة علشان يضمنك انه معاكى ومتخافيش طول ما هو جمبك ولما تخلصى ابقى اكتبى فى ورقة اللى فهمتيه او اكتبى الاية اللى عجبيتك اكتر او اللى حسيتى منها بالامان او بوجود ربنا
اما حكاية الاحساس بالذنب دى بصراحة انا شايف تروحى لاب اعترافك وتعترفى بكل حاجة وانتى هتحسى بقى بانك مفيش حاجة انتى عملتيها تحسسك بالذنب او يا اما بقى انتى عملتى حاجة وموش مسامحة نفسك انك عملتى كدة بس برضة تروحى لاب اعترافك وتقوليله وتقولى انتى ناوية تعملى اية ممكن هو شايف انك صح من اللى تعمليه دة ويساعدك ولو لسة حاسة بكدة حاولى اخدمى فى اى فى الكنيسة لو حتى يعنى متزعليش لو نظفتى ايقونات الكنيسة او تخدمى فى اخوة الرب دى بيتحسس الواحد بانه عمل حاجة جميلة وخدمتى ناس كانت محتاجة ليه
عايز اعرف اية معنى سعادة غامرة يعنى وانتى نايمة حاسة بانك انقذتى حد يعنى ولا اية ههههههه متزعليش بس بجد عايز اعرف معنى اية السعادة الغامرة
وشكرا على ردك الجميل دة وشكرا علشان انتى قريتى ردى اللى ميفيدش بحاجة وملهوش لازمة بس انا بردة بحب برد على الناس اللى بيتقرا وترد فى المواضيع
وربنا يباركك ويحفظك

رد مع إقتباس