تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

الموضوعات الشبابية يتكلم الكثير والكثير عن الشباب وحياتهم فى كل الاعمار

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

اترفضت!!!!!

هااااااااااي الموضوع النهاردة هو عن الرفض انا هسال كام سوال وياريت الاقي اجابات انت شخص جاهز ماديا وعندك كل الامكانيات اللي تاهلك للزواج ورحت اتقدمت لوحده بس للاسف اترفضت

اضافة رد

marmora_mrmr
ارثوذكسي متقدم
marmora_mrmr غير متواجد حالياً

افتراضي اترفضت!!!!!

كُتب : [ 06-29-2008 - 09:52 PM ]

هااااااااااي
الموضوع النهاردة هو عن الرفض
انا هسال كام سوال وياريت الاقي اجابات
  1. انت شخص جاهز ماديا وعندك كل الامكانيات اللي تاهلك للزواج ورحت اتقدمت لوحده بس للاسف اترفضت بس بدون ما تعرف الاسباب!! ايه هيكون موقفك؟ وهل هتفكر انك تتقدملها تاني؟ وهل هتحس ان كرامتك اتجرحت ولا هتقول الجواز قسمة ونصيب
  1. اذا رحت اتقدمت لوحده وبعد كده عرفت انها كانت مخطوبة وللاسف محصلش نصيب وفكت الخطوبة. هل هياثر ده عليك؟ هل هتنسحب لانك عاوز واحدة متكونش حبت قبل كده او اتخطبت ؟ او هترفض لانك خايف انها تكون لسه بتفكر فيه او انه يكون مسك ايدها(علي اعتبار انك محب للتقاليد وحريص) او اي سبب اخر؟ ولا هتعدي الموضوع وتقول ان الجواز قسمة ونصيب ومش معني انها فشلت مع واحد اني الومها و تقررا انك تكمل معاها؟
  1. اذا اتقدم لك واحد بس قالك انه اتقدم لبنات قبلك بس للاسف اترفض . ايه هيكون موقفك ساعتها؟هيصيبك القلق والتوتر لان ده نذير انه شخص مش كويس علشان كده اترفض وترفضيه انتي كمان؟ ولا هتكملي عادي بما انك مش شوفتي حاجة وحشة منه؟ ولا هتعملي ايه؟

1. اذا اتقدم لك واحد كل اعتماده علي امكانياته وعاوزك علشان انتي جميلة وهتساعديه لانك هتكوني واجهة مشرفة لاعماله ومشاريعه ايه هيكون موقفك؟ هتقولي عادي مش مشكلة فعلا هو عنده حق انا جميلة ولا هترفضي لانك عاوزاة يبص علي امكانياتك الفكرية والثقافية؟
هي ممكن تكون شوية اسئلة مالهاش لزمة في نظر بعض الناس بس علي الاقل في ناس تهمهم ياريت تجاوبوني
pray for me

رد مع إقتباس
Sponsored Links
بياناتي
روفــــا
ارثوذكسي متألق

روفــــا غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اترفضت!!!!!

كُتب : [ 06-30-2008 - 08:54 AM ]

الاول هرد على اول اجبابتين علشان الباقى مليش نفس وغير كدة الباقى بناتى يعنى انا ماليش فيه

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة marmora_mrmr مشاهدة المشاركة
انت شخص جاهز ماديا وعندك كل الامكانيات اللي تاهلك للزواج ورحت اتقدمت لوحده بس للاسف اترفضت بس بدون ما تعرف الاسباب!! ايه هيكون موقفك؟ وهل هتفكر انك تتقدملها تاني؟ وهل هتحس ان كرامتك اتجرحت ولا هتقول الجواز قسمة ونصيب
اولا هحاول اعرف هى فكت ليه
ثانينا انا عمرى نا هتقدملها تانى علشان رفضتنى مرة وانا اللى يرفضنى عمره ما اغصبه انى يقبلنى تانى وهى رفضتنى قبلتنى لية تانى ما كنت من الاول تقبلنى يبقى انا كدة كانى تقيل على قلبها مهما حصل اية
وفعلا الجواز قسمة نصيب بس موش كل واحدة اروح اتقدم لها وترفضنى تقولى الجواز قسمة وطبيب لاء دة يبقى عيب خلقى متزعلوش

1. اذا رحت اتقدمت لوحده وبعد كده عرفت انها كانت مخطوبة وللاسف محصلش نصيب وفكت الخطوبة. هل هياثر ده عليك؟ هل هتنسحب لانك عاوز واحدة متكونش حبت قبل كده او اتخطبت ؟ او هترفض لانك خايف انها تكون لسه بتفكر فيه او انه يكون مسك ايدها(علي اعتبار انك محب للتقاليد وحريص) او اي سبب اخر؟ ولا هتعدي الموضوع وتقول ان الجواز قسمة ونصيب ومش معني انها فشلت مع واحد اني الومها و تقررا انك تكمل معاها؟
الاول هشوف اية سبب فك الخطوبة ولو لقيته السبب دة مينفعش يتعدل او يحصل اى حاجة وتتعالج يبقى بقى هفك الحطوبة
وحكاية هياثر لو انا اعجبت بيها وكدة اكيد هياثر
وممكن تكون بيتفكر فيه بس لو هى عقلت شوية هتقول افكر ازاى وانا معايا واحد بيحبنى وبيحافظ عليا
وحكاية انها حبت قبل كدة وانت عايز تعرفنا انك محبتش اكيد حبيت انت متقدم لواحدة موش متقدم للبيتحبها يارب اكون مفهوم
بس الكلام دة اللى بيتقال بس انا اول حاجة هعرف هى حبت ولا لاء قبل كدة لو حبت هيبقى افك احسن لى دة حرية شخصية محدش يضايق او يزعل

بجد اسءلة تمام وحلوة وتخلى الواحد كدة مستعد لحاجة جديدة بس ادعيلى بس وربنا يبارك مشوارى اللى ناوى امشى فيه

رد مع إقتباس
بياناتي
marmora_mrmr
ارثوذكسي متقدم

كُتب : [ 06-30-2008 - 04:55 PM ]

مرسي كتير لردك يا روفا
بجد نورت الموضوع بمشاركتك
لان ده اول موضوع تنزله مرمورة هنا
ويارب يبارك مشوراك اللي انت ماشي فيه ويعمل اللي فيه الخير
وربنا يباركك ويحفظك
pray for me

رد مع إقتباس
بياناتي
marmora_mrmr
ارثوذكسي متقدم

كُتب : [ 07-13-2008 - 09:00 PM ]

هاي
هو محدش عاوز يقول رائيه ليه في الموضوع ويجاوب علي الاسئلة
اهئ اهئ
هو وحش اوي كده
pray for me

رد مع إقتباس
بياناتي
kottah_sh
ارثوذكسي ذهبي

kottah_sh غير متواجد حالياً

كُتب : [ 07-13-2008 - 09:18 PM ]

عيب عليكى يا مرموره هوه انتى تكتبى حاجه وحشه ولا تقولى كلام مش مظبوط انا معاكى فى كل كلمه تقوليها يالا بقى انا علقتلك على موضوعك ادخلى موضوعى وعلقى عليه ههههههههههههههه هنقضيها جمايل

رد مع إقتباس
بياناتي
b o b b a
ارثوذكسي بارع

b o b b a غير متواجد حالياً

كُتب : [ 07-14-2008 - 12:53 AM ]

1. انت شخص جاهز ماديا وعندك كل الامكانيات اللي تاهلك للزواج ورحت اتقدمت لوحده بس للاسف اترفضت بس بدون ما تعرف الاسباب!! ايه هيكون موقفك؟ وهل هتفكر انك تتقدملها تاني؟ وهل هتحس ان كرامتك اتجرحت ولا هتقول الجواز قسمة ونصيب
هو اصلا مينفعش اني اتقدم لواحده وانا مش عارف ايه موقفها موافقه ولا لاء والمفروض الجواز يكون ناتج عن حب مش اروح اتقدم وهي تقبلني عشان فلوسي وان انا جاهز وخلاص
  2. طيب ممكن اكون خطبت قبل كده والعلاقه فشلت زيها بالظبط ليه بقي اقبل ده علي نفسي ومقبلوش ليها واقول انها كده متنفعنيش المهم اني احبها وتحبني واشوف فيها شريكه حياتي
  1. اذا اتقدم لك واحد بس قالك انه اتقدم لبنات قبلك بس للاسف اترفض . ايه هيكون موقفك ساعتها؟هيصيبك القلق والتوتر لان ده نذير انه شخص مش كويس علشان كده اترفض وترفضيه انتي كمان؟ ولا هتكملي عادي بما انك مش شوفتي حاجة وحشة منه؟ ولا هتعملي ايه؟
بناتي دي مش ليا
  1. اذا اتقدم لك واحد كل اعتماده علي امكانياته وعاوزك علشان انتي جميلة وهتساعديه لانك هتكوني واجهة مشرفة لاعماله ومشاريعه ايه هيكون موقفك؟ هتقولي عادي مش مشكلة فعلا هو عنده حق انا جميلة ولا هترفضي لانك عاوزاة يبص علي امكانياتك الفكرية والثقافية؟
  2. بناتي دي مش لي
  3. شكرا علي الموضوع

رد مع إقتباس
بياناتي
marmora_mrmr
ارثوذكسي متقدم

كُتب : [ 07-14-2008 - 09:36 AM ]

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kottah_sh مشاهدة المشاركة
عيب عليكى يا مرموره هوه انتى تكتبى حاجه وحشه ولا تقولى كلام مش مظبوط انا معاكى فى كل كلمه تقوليها يالا بقى انا علقتلك على موضوعك ادخلى موضوعى وعلقى عليه ههههههههههههههه هنقضيها جمايل
ههههههههههههه مرسي يا kottah علي مجاملتك الرقيقة دي
ومن عيني يا قمر دي مرمورة هتعلق مواضيعك واحد واحد علي حبل المشنقة
هههههههههههههههه
لالا طبعا بهزر انتي مواضيعك كلها جميلة زيك يا عسل ومرسي كتير لتشجيعك الجميل لمرمورة
pray for me

رد مع إقتباس
بياناتي
marmora_mrmr
ارثوذكسي متقدم

كُتب : [ 07-14-2008 - 09:39 AM ]

مرسي جداااااااااا يا bobba علي مرورك الجميل ربنا يباركك ويحافظ عليك
pray for me

رد مع إقتباس

اضافة رد